سعی خواهم کرد سال ۹۴ سال بهتری برای مردم شهرستان باشد

فرماندار رشت اذعان کرد: مسائلی را داشتیم که نیاز دارد ما در سال ۹۴ بهتر از ۹۳ عمل کنیم، بنده هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان سعی خواهم کرد که سال ۹۴ سال بهتری برای مردم ایران ،گیلان، وبه خصوص شهرستان رشت باشد .

سعی خواهم کرد سال ۹۴ سال بهتری برای مردم شهرستان  باشد

به گزارش هشت دی نیوز، سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگو با سنگرما”سال ۹۳ را سال خوبی در بحث عمرانی دانست واظهار کرد: علی رغم همه مشکلاتی که دولت داشت خوشبختانه در بخش اعتبارات عمرانی ما سال خوبی را گذرانده ایم وتقریبا اکثر سر فصل های اعتباری را به تخصیص های ۱۰۰درصد رسانده ایم.

mahdavi-san
فرماندار رشت با بیان اینکه امیدواریم تا آخر سال مالی بتوانیم ورودی های عمرانی زیادی راآماده کنیم اذعان کرد: مسائلی را داشتیم که نیاز دارد ما در سال ۹۴ بهتر از ۹۳ عمل کنیم، بنده هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان سعی خواهم کرد که سال ۹۴ سال بهتری برای مردم ایران ،گیلان، وبه خصوص شهرستان رشت باشد .
وی از خبرهای خوب در سال ۹۳ گفت وبیان کرد:خبرهای خوب زیادی در سال ۹۳ بوده است که می توان ورود شهدای گمنام،همچنین بحث فرمایشات رهبر معظم رهبری در موضوعات مختلف و موضع گیری قاطعانه معظم له در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را از خبرهای خوب در سال ۹۳ بود.
وی افزود: ما در بحث گاز رسانی عقب بودیم و هر بار پروژه گاز رسانی به روستاها را افتتاح می کنیم این شادی و نشاط مردم را میبینیم ما را خیلی خوشحال می کند، ما ۲۰ در صد بحث گازرسانی رشد داشته ایم و بهترین خوشحالی من هم همین بوده است .
فرماندار رشت خاطر نشان کرد: در بحثهای فرهنگی هم ما میخواهیم اقداماتی را انجام دهیم،امسال برای اولین با هفته فرهنگ وهنر در گیلان برنامه های خیلی خوبی اجرا شد که میتواند موجب رشد فرهنگی باشد.
مهدوی یاد آور شد: تو بحث مسائل قرآنی هماهنگی هایی را داشتیم که خیلی خوب بود وهمچنین در پاسداشت شهدا هماهنگیهای خیلی خوبی شد این یک کار خیلی خوب و اثر گذار بر نسل جوان ونسل سوم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه