نتانیاهو رو به خاموشی/ ایران نتانیاهو را منزوی کرده است

نتانیاهو به شدت در خانه و در خارج در موضعی که در قبال ایران گرفته است تنها شده است و او متحدان مورد اعتماد و همچنین همکاران هم فکر خود را در کابینه از دست داده است.

نتانیاهو رو به خاموشی/ ایران نتانیاهو را منزوی کرده است

به گزارش ۸دی نیوز، روزنامه نیویورک تایمز (New york times )در مطلبی با عنوان :” نتانیاهو در موضعش در قبال ایران تنها شده است” نوشت: نتانیاهو پسر یک تاریخ دان می باشد و او از اینکه حلقه داخلی او و متحدان خارجی او حافظه ی کوتاه مدتی را دارند بسیار ناراحت می باشد.

 

نتانیاهو نیز همچنین اخیرا روی برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است و دائما به خطرات آن و برنامه های ایران اشاره می کند. این در حالیست که ایران با ۵+۱ در روز سه شنبه وارد مذاکره  بسیار مهمی خواهد شد و این اولین و مهمترین مذاکره در مورد برنامه هسته ای ایران در زمان دولت جدید آقای روحانی به حساب می آید.

 

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: آقای نتانیاهو به شدت در خانه و در خارج در موضعی که در قبال ایران گرفته است تنها شده است و او متحدان مورد اعتماد و همچنین همکاران هم فکر خود را در کابینه از دست داده است و او تنها بر این نظریه خود پافشاری می کند که اگر مردم در مورد حقایق مطالعه کنند با او هم نظر می شوند.

 

او در سخنرانی های خود که قرار است در هفته آینده نیز چند سخنرانی مهم انجام دهد در مورد این روند جدید هشدار هایی داده  و خواهد داد و او به شدت نگران روند دیپلماسی با ایران است و نگران این است که اوضاع از دست او خارج شود و او دائما روی لزوم توقف غنی سازی در ایران پافشاری می کند و در تلاش است تا متحدان خود را متقاعد کند تا از تحریم ها علیه ایران کاسته نشود.

منبع: جام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه