حتی یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا با اشاره به بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا، گفت: ماحتی یک لحظه با امریکا کنار نمی‌آییم.

حتی یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد
به گزارش هشت دی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری و لشکری در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز شد.
گفتنی است؛شهردار تهران، جانشین فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح، وزیر کشور، فرمانده های سابق نیروی انتظامی، فرمانده کل سپاه و جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در این مراسم حضور دارند.

سردار شیرازی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری حکم فرمانده ناجا را در این مراسم قرائت کرد.

در این مراسم سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بی اعتمادی ملت ایران به امریکا، گفت: ماحتی یک لحظه با امریکا کنار نمی‌آییم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم و ناجا را یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح و خط مقدم تامین امنیت مردم می دانیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سردار احمدی مقدم، افزود: ان شاالله از شایستگی فرمانده پیشین ناجا در نیروهای مسلح و ستاد کل بهره مند خواهیم شد.

فیروز آبادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ناجا همواره باید مظهر اقتدار، نظم، رافت و رحمت باشد.

 
سرلشکر فیروز آبادی با اشاره به اینکه فضای سایبر نیز به مجموعه اقدامات نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت اضافه شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب ۶ گام موثر را جهت دستیابی به نظم توسط نیروی انتظامی تاکید کردند که تفکر انتظامی تدبیر انتظامی است، همچنین تربیت با آموزش، تعلیم و ترویج انتظامی و تعالی انتظامی در برنامه‌های ناجا از جمله موارد دیگر در همین راستا است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: سردار اشتری فردی اهل تدبیر، اقتدار و فکر است، همچنین روحیه قوی و قدرت مناسب نیز در فرماندهی و برنامه ریزی دارد.
وی با اشاره به اینکه خدمات شایسته سردار احمدی مقدم برای نظام و کشور پر برکت بوده است، افزود: حضور ایشان در بسیج، سپاه، و نیروی انتظامی بسیار مغتنم بود و سردار احمدی مقدم موفق به انجام کارهای بزرگی شده‌ است.
فیروز آبادی با اشاره به اینکه سردار اشتری دارای روحیه اخلاقی، باوقار و متین است، گفت: همین روحیات مورد لطف رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و باعث انتساب وی شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به انتساب هوشمندانه سردار اشتری از جانب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: سردار اشتری یک فرمانده نیک اندیش و متفکر است که از همه‌ تجربیات خود در نیروهای مسلح نیز برخوردار بود.
وی در پایان با بیان اینکه در ناجا مهمترین اولویت پیروی از دستورات راهبری مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم سردار اشتری با درایت‌هایی که دارد، بر اساس برنامه ریزی و نیاز سنجی‌های اجتماعی در عرصه‌های نوین، فعالیت‌های ناجا را پیشرفت بخشد. همچنین پیشتاز ابتکارات جدید در نیروی انتظامی باشد.
*نیروی انتظامی حافظ آزادی مشروع و قانونی مردم

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تبعیت از رهبری را باید تکلیف شرعی و دینی بدانیم که با انجام آن حذب الله مومن، عبدالله و جندالله خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سردار اشتری فردی مومن، ولایت مدار، عاقل و دارای اندیشه‌های راهبری است، افزود: این فرد مورد قبول آحاد جامعه، اعضای ناجا، سپاه، ارتش، ستاد کل نیرو‌های مسلح، دولت و وزارت کشور است و انشالله ایشان با موفقیت روز افزون همراه خواهند بود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه بنده هم همچون رهبر معظم انقلاب تاکید بر تکمیل و موثر کردن اقدامات از جمله تقویت اقتدار ناجا، بهبود وضعیت معیشت نیروها و آموزش کادر مومن و ولایی دارم، گفت: تدبیر، چاره اندیشی بلند مدت و طراحی اولویت بندی اقدامات، از جمله مواردی دیگری که باید استمرار یابند و همه از نیروی انتظامی رو به رشد، مقبول، موفق، موثر، مومن و ولایی، توجه دارند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه باید امنیت پایدار را در نظام نهادینه و عملیاتی کنیم، تصریح کرد: نهادینه شدن امنیت پایدار سبب می‌شود هیچ دشمن خارجی، معاند داخلی و هیچ فرصت طلب و مجرمی هوس و طمع به این انقلاب نداشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ آزادی مشروع، قانونی، یاور مردم، مأمن مردم و باعث امنیت پایدار است.

وزیر کشور رشد و شکوفایی اقتصای، بالندگی سیاسی و تحولات معقول و منطقی اجتماعی را از آثار امنیت پایدار در کشور برشمرد و گفت: امنیت پایدار، رشد اصول فرهنگی، دینی و انقلابی را میسر می‌سازد. حضور و مشارکت همه مردم در صحنه‌های کشور، نشان از امنیت پایدار است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه در حوزه‌های اجتماعی با تقویت شهر نشینی و تنوع بخشی آرا و اندیشه‌ها بدون مشارکت مردم موفق نمی‌شویم گفت: باید به مردم اعتقاد داشت و مشارکت اجتماعی آن‌ها را جدی گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و وزارت کشور به دلیل وظیفه ذاتی و سفارش رهبری خود را موظف می‌داند از همه‌ فرماندهان و کارکنان ناجا حمایت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه