ناجا در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است/ دعای همیشگی حضرت آقا برای نیروی انتظامی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: شاید شب و روزی به حضرت آقا نمی‌گذرد که برای نیروی انتظامی دعا نکنند.

ناجا در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است/ دعای همیشگی حضرت آقا برای نیروی انتظامی

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نکات بسیار ارزشمندی در حکم سردار اشتری گنجانده شده که بیانگر نگاه مهم مقام معظم رهبری به ناجا است، گفت: یکی از مهمترین نکات، ارتقای فضای اسلامی است که بسیار مهم است و هدف حکومت اسلامی همین است که فرهنگ اسلامی روز به روز بالاتر رود.

وی افزود: نکته مهم دیگر صیانت از کارکنان است که فرماندهی ناجا از تک تک کارکنان نیروی انتظامی با این پراکندگی صیانت کرده و معیشت آنها را تأمین کرده است.

محمدی گلپایگانی اظهارداشت: تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات جاده‌ای از دیگر نکات مهم بود که باید برای آن برنامه‌ریزی مستمر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دستگاه‌های دیگر بخصوص وزارت کشور سفارش کردند که بازوی نیروی انتظامی باشند، اظهارداشت: سردار اشتری در یک خانواده محترم و متدین رشد کرده است که افتخار آنها نوکری امام حسین (ع) است و این بالاترین نعمت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند ما اسلام سکولار نداریم، گفت: این جمله یعنی همه ما در مقابل همه مردم مسئولیت داریم و نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است زیرا آنها در بطن جامعه هستند و بدی‌ها و منکرات را می‌بینند.

وی ادامه داد: دستمایه حکم قاضی آن چیزی است که ناجا تهیه کرده است، شاید شب و روزی به حضرت آقا نمی‌گذرد که برای نیروی انتظامی دعا نکنند.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: تا زمانی که این اتحاد بین جامعه وجود دارد آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند. هنوز عمق نامه رهبری به جوانان اروپایی را متوجه نشدیم.

وی همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی بسیار سنگین است و اگر لطف خداوند نباشد نمی‌توان از پس اینگونه مسئولیت‌ها بر آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه