جنگ زرگری سنا و دولت آمریکا، نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی است/ باج‌خواهی از تیم هسته‌ای

امام جمعه موقت رشت گفت: این جنگ زرگری برای باج‌خواهی از تیم هسته‌ای ایران است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی در آمریکاست

جنگ زرگری سنا و دولت آمریکا، نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی است/ باج‌خواهی از تیم هسته‌ای

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: شهید پس از شهادت به بالاترین درجه نیکی می‌رسد و شهید بلافاصله پس از شهادت وارد بهشت می‌شود.

وی با برشمردن امتیازهای شهید افزود: شهید پس از شهادت تمام گناهانش آمرزیده می‌شود و به مقام شفاعت می‌رسد و در مرحله نخست شفیع ۷۰ نفر از اهل خود می‌شود.

خطیب موقت رشت شهدا را دارای حیات ابدی و جاودانه خواند و گفت: شهید همواره زنده است و به جایگاهی می‌رسد که آرزوی خروج از بهشت را برای ده‌ها بار کشته شدن در راه خدا دارد و بدن شهید طیب و پاک است و اگر کسی دست به بدن شهید بزند نیاز به غسل ندارد.

وی شهید را بدون سئوال و پاسخ قبر دانست و ادامه داد: کسی که شهید می‌شود مورد سئوال قرار نمی‌گیرد و شهادت بالاترین افتخار است.

شفیعی‌زاده زیارت مزار شهید را ثواب زیارت خانه خدا همراه پیامبر عنوان کرد و گفت: شهید درد کشتن و جراحت را هنگام شهادت احساس نمی‌کند.

چهارشنبه‌سوری خرافه است

وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: ۳۶ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و هنوز بین برخی از مردم خرافاتی وجود دارد و چهارشنبه‌سوری جزو خرافاتی است که از گذشته‌های دور وارد فرهنگ ایرانی شده است.

خطیب موقت رشت اضافه کرد: تمام مراجع چهارشنبه‌سوری را جزو خرافات و حرام می‌دانند و هر سال خسارات بسیاری به جامعه وارد می‌شود و چهارشنبه‌سوری موجب مختل شدن امنیت عمومی شده و مردم مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما را متهم به خرافه‌پرستی و وحشی‌گری می‌کنند، اظهار کرد: اگر کسی از روی اعتقاد کارهای چهارشنبه‌سوری را انجام دهد منتهی به شرک می‌شود.

شفیعی‌زاده درباره انتخابات رئیس مجلس خبرگان گفت: قبل از انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری رسانه‌های بیگانه شیطنت‌هایی داشتند و می‌خواستند مجلس خبرگان را آلوده کنند اما اعضای مجلس خبرگان با حرکت عالمانه، عابدانه و به دور از گرایش‌های سیاسی توطئه‌ها را خنثی کردند و با این حرکت رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شد.

وی انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری را اقدامی شایسته خواند و یادآور شد: آیت‌الله یزدی فردی جامع‌الشرایط و اصلح است.

خطیب موقت رشت به اقتصاد و وابستگی دولت به نفت اشاره کرد و افزود: دشمن این مسئله را هدف قرار داده و مسئولان موظف هستند مسیر کشور را در جهتی که رهبر فرموده است، قرار دهند.

حرکت مردم عراق مهندسی خاورمیانه غرب را درهم شکست

وی با اشاره به حوادث عراق برای مبارزه با داعش گفت: اتفاقی که در عراق رخ داده به‌هم خوردن مهندسی خاورمیانه در غرب است که دشمن قصد تشکیل آن را داشت و با این حرکت مردم عراق آنها به هدف خود نرسیدند.

شفیعی‌زاده با تصریح بر اینکه کاری که در عراق منجر به عقب‌نشینی و شکست داعش شده دارای پیامدهای مختلف است، متذکر شد: این شکست راهبردی بوده که همپیمانان آمریکا با تشکیل گروه‌های تکفیری قصد داشتند به هدف خود برسند اما حرکت امروز عراق همه آنها را زمین‌گیر کرد و در واقع شکست داعش مربوط به آمریکا و صهیونیسم بوده است.

وی ائتلاف آمریکایی‌ در مقابل داعش را برای از بین بردن این گروه تروریستی ندانست و خاطرنشان کرد: حرکتی که در عراق انجام شد بدون ائتلاف بود ضمن اینکه در عراق خطوط قرمز داریم که عتبات عالیات هستند و اگر مورد دستبرد قرار گیرند وارد عمل می‌شویم.

امام جمعه موقت رشت به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: امروز دشمنان در مذاکرات هسته‌ای به جایی رسیده‌اند که به جان خود افتاده‌اند و هیچ‌کدام از آنها خیرخواه ما نیستند و این مسئله در طول انقلاب اسلامی اثبات شده است.

وی با بیان اینکه جنگ زرگری بین سنا و دولت آمریکا ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این جنگ زرگری برای باج‌خواهی از تیم هسته‌ای ایران است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نشانه فروپاشی اخلاق سیاسی در آمریکاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه