فرزندان مسئولین نیز با تاکسی به بیمارستان انتقال می یابند؟

حادثه شکستگی سرکارگر ساختمانی درخیابان کاشف غربی و دیر رسیدن اورژانس ما را برآن داشت تا به معنای واقعی اورژانس بیشتر بپردازیم.

فرزندان مسئولین نیز با تاکسی به بیمارستان انتقال می یابند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، اورژانس به معنای فوریت، لزوم ، ضرورت و استعجال  که برای نجات و درمان به موقع مردم نقش انکار ناپذیری دارد. لذا از آنجایی که زمان رسیدن به محل وقوع حادثه در این بین حیاتی است  ضرورت دارد مسئولین  همانند کار بسیار خوب افزایش ایستگاههای آتش نشانی با افزایش تعداد مراکز اورژانس در نقاط پر تردد شهر این مهم را ضروری دانسته ؛ تلاش نمایند با نظارت بیشتر بر عملکرد اورژانس ها ، از قربانی شدن مصدومان به دلیل دیر رسیدن و … جلوگیری نمایند. چراکه لحظه ای دیر رسیدن موجب می گردد جان یک عزیز از دست رود.

بنا بر این گزارش گفتنی است عصر روز جمعه کارگر جوانی به نام محمدپور که در ارتفاع چندمتری درساختمانی در حال کار بود به یکبار افت فشار پیدا کرده و با پشت سر به زمین برخورد میکند ،بطوریکه در حال خونریزی  به حالت بیهوشی کامل میرود.

حضور به موقع و تماس خبرنگار ما با عزیزان زحمتکش اورژانس لاهیجان و درخواست خودرویی جهت انتقال مرد جوان با این پاسخ اپراتور مواجه میشود که به علت نبود ماشین اورژانس خودتان با آژانس کارگر بخت برگشته را به بیمارستان انتقال دهید.

خوشبختانه در بین شهروندانی که درحال فیلمبرداری بودند افرادی وجود داشتند که توانستند با کمترین امکانات ممکن این کارگر بی نوا را به هوش آورده و راهی منزل کنند.

باید گفت جلوگیری از چنین حوادث ناگواری اجتناب ناپذیر است ولی نقش مسئولین در این خصوص چیست و مشخص نیست تا چه زمان باید نظاره گر اینگونه اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم؟

 و اما توصیه بنده به مسئولان امر اینست که برای درک چنین حوادثی لحظه ای خود را جای والدین مصدومان گذاشته و تصور کنند این سهل انگاری اورژانس و البته مسئولین تا چه اندازه باعث افزایش درد و رنج افراد خواهد شد تا مگر به این وسیله تلنگری بر وجدان همیشه خواب افرادی که می توانند و نمی خواهند قدمی بردارند ؛ زده شود.

اینکه حادثه  در کمین است حرفی نیست ؛ امابه یقین با تدبیر ومدیریت می توان نتایج منفی ناشی از آن را به حداقل رساند .

امید است روزی مدیران محترم با چند اقدام کوچک  بسیاری از هزینه های مادی و معنوی شهروندان لاهیجانی را کاهش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه