نخستین مجتمع اورژانس گیلان در مرکز رازی رشت احداث می‌شود

رئیس مرکز دانشگاهی رازی گیلان با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای گسترش بخش اورژانس رازی، گفت: نخستین مجتمع اورژانس گیلان در مرکز آموزش، درمانی و پژوهشی رازی در رشت احداث می‌شود.

نخستین مجتمع اورژانس گیلان در مرکز رازی رشت احداث می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، سیروس امیرعلوی با بیان اینکه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی گیلان تجهیز می‌شود، اظهار داشت: در سفر چند روز گذشته وزیر بهداشت به رشت بخش رادیوتراپی این مرکز به صورت رسمی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه بخش پرتودرمانی یا همان رادیوتراپی مرکز رازی دارای دو دستگاه شتاب‌دهنده فعال شده است، افزود: راه‌اندازی این سایت از سال ۸۸ آغاز و پس از ۵ سال به اتمام و امروز افتتاح شد.

رئیس مرکز دانشگاهی رازی گیلان با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای گسترش بخش اورژانس رازی، گفت: مجتمع اورژانس مرکز آموزش، درمانی و پژوهشی رازی احداث می‌شود.

امیرعلوی، تصریح کرد: بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی از محل درآمدهای این مرکز و دانشگاه علوم پزشکی گیلان احداث شده است و این بخش در بیمارستان رازی تنها بخش دولتی گیلان برای ارائه خدمات رادیوتراپی است و  بیماران سراسر استان را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در بیمارستان رازی فراهم شده است، افزود: در شش ماه گذشته و با حمایت مادی و معنوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد تحولات خوبی در بزرگترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گیلان هستیم.

رئیس مرکز دانشگاهی رازی گیلان با تأکید بر گشترش نظام سلامت و درمان در مرکز این استان و جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم، اظهار داشت: باتوجه به ضرورت توسعه اورژانس و کمبود فضای درمانگاهی وزیر بهداشت دستورساخت مجتمع اورژانس درمحوطه مرکز رازی را صادر و برای تأمین اعتبار آن نیز دستورات لازم را صادر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه