کشف حجاب گروه ماه بانو همزمان با ایام فاطمیه +عکس

گروه ماه بانو در لندن همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به کشف حجاب پرداختند.

کشف حجاب گروه ماه بانو همزمان با ایام فاطمیه +عکس

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، مدتی پیش پایگاه خبری شهدای ایران نسبت به خروج اعضای گروه ماه بانو به سرپرستی مجید درخشانی به کنسرت لندن و بزرگداشت زنان خواننده قبل از انقلاب به مناسبت روز جهانی زن هشدار داد اما وزارت ارشاد به خصوص اداره کل حراست این وزارتخانه که بیش از هر ارگانی باید به عملکرد هنرمندانش توجه کند هیچ واکنشی نشان نداده و بجای رفع مشکلات فرهنگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال فرهنگ نامیده اند تلاش کردند تا به حاشیه سازی و جنجال رسانه ای با رسانه های منتقد به عملکرد وزارت ارشاد بپردازند.
در این میان گروه ماه بانو در لندن حاضر شده و بعد از اجرای کنسرت با تک خوانی سحر محمدی خواننده ای که پیش از این سابقه کشف حجاب و روابط آزاد با نامحرمان و بهائیان خارج از کشور را داشت و با افتخار به انتشار تصاویر خود در رسانه های گروهی پرداخته بود، پاسداشت زنان کاباره ای را در سالروز روز جهانی زن برگزار نمودند و بعد از آن به صورت گروهی به کشف حجاب و انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی نمودند.
تصویر زیر برداشت شده از اینستاگرام گروه ماه بانو است که چند روز پیش یعنی همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه انجام شده است.

۵۵۵۳۹_۹۵۵

وزارت ارشاد باید آگاه باشد که وظیفه نظارت بر عملکرد این هنرمند نما ها بر عهده این دستگاه است و مردم شهید پرور ایران خواستار واکنش و برخورد جدی این وزارتخانه و دستگاه های قضائی با چنین خوانندگانی هستند که نقش اول تروریسم فرهنگی را علیه نظام بر عهده داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
میتونن کشف حجاب میکنن اگه شمام میتونید جلو شونو بگیرید.وگرنه هیس دخترها فریاد نمی زنند.هرهرهر ...
یک زن
به دیگران چه ربطی داره مگه حق مردم و خوردن یا از بیت المال دزدی کردن یا مگه شماها مسئول بهشت و دوزخ دیگرانی شماها اگه میتونین جلوی دزدی مسئولین رو یگیرین که رقم ها از میلیارد داره میگذره خدا از حق خودش میگذره ولی از حق بنده هاش که دزدی شده نمیگذره برید اونجارو درست کنید
علی در پاسخ به یک زن
یک زن محترم سلام هرچیزی جای خودش!!! حجاب از دیدگاه مکتب اسلام امری فردی و اجتماعی است یعنی هم حق ا... است هم حق الناس، چراکه تبلیغ اباحی گری در جامه و ترویج آن در اجتماع سبب سست شدن ایمان عده ای دیگر می شود که این حق الناس می شود. در ضمن وقتی امثال من و شما خودمان را کنار بکشیم و در اجتماع حضور نداشته باشیم و فقط به امورات خودمون برسیم و یکی یه پولی خورد تازه یادمون بیاد چه خبره، میشه همین. شما در عرصه انقلاب و اهداف نظام حضور داشته باشید بر انتخاب افراد صالح در عرصه مجلس و شورا و غیره نظارت داشته باشید تا مسئولین بد انتخاب نشوند
در حاشیه