دستیار آقای ظریف در گیلان چه می‌کند؟!/ پرسه زنی “وعده ها” روی اعصاب چایکاران

رحالی که آقای ظریف و همکاران شان با تلاش های شبانه روزی پای میزمذاکره هستن ، برملت پوشیده است که این آقای دستیار وزیر چگونه زیر آبی خود را به گیلان رسانده!

دستیار آقای ظریف در گیلان چه می‌کند؟!/ پرسه زنی “وعده ها” روی اعصاب چایکاران

به گزارش هشت دی نیوز، هرچه به بهار نزدیک میشیم عطر چای روح انگیزتر میشه هرچند چایکاران زیر ریزگردهای بدقولی  مدیران  نفس نفس زنان به پایان خط برسند !. بسته شنیده های ۳۷ احرارگیل از جفای برخی مسئولین به صنعت چای و چایکارخواهد گفت تا ناپرهیزی سیمای مرکزگیلان  ومیام نمیای یکی ازنمایندگان گیلان و… بخوانید:

بالاخره مصونیت «سازمان چای» در سیمای مرکز گیلان ترک برداشت؟

download

شهرام قویدل یادتونه؟  ازقرارداد معروف سازمان چای با شهرام قویدل (شرکت صدرا) و نقش صداو سیمای مرکزگیلان در آن قرارداد چی؟ چیزی به خاطر دارید؟ که فریاد دلسوختگان به گوش اینا  (صدا و سیمایی ها)  نرفت تا اینکه طرف سر و کارش با دستگاه قضا شد و سراز…درآورد!

(قراردادی که کل صنعت چای را به یک فرد  و البته به نام بخش خصوصی ! واگذار کردند و سرود فتح خواندند )  از آن زمان تا کنون کمترکسی گزارش شایسته ای از ناله های مردم ستمدیده چایکار در دوره مدیریت آقای مدیر؛ ازاین جعبه جادویی دیده بود ،اکثر اوقات این بزرگنمایی اقدامات و وعده های غیر عملی مسئولین بود که از جعبه جادویی به خورد مردم داده می شد و…

تا اینکه سر عدم پرداخت وام به زارعی مصوب مجلس و وعده های پی در پی و غیرعملی آقای نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی دولت،لاهوتی نماینده لنگرود، روزبهان رییس سازمان چای؛ نجفی استاندارگیلان و… روی اعصاب کارکنان سیمای مرکز گیلان هم اثرگذاشت و آنها را وادارکرد تا از نزدیک دلخوری های مردم از دست  دولت راستگویان را به طی گزارشی انتقادی به تصویر بکشند تا شاید با ترک برداشتن اعتماد بیش از حد صدا و سیما به مسئولین در امر چای و چایکاری مردم نیز در گزارشاتشان دیده شوند.

حال باید به انتظار نشست و دید که آیا رییس ما آهنگ رفتن دارد که خواسته این آخرکاری یه حالی به چایکاران بده؟ یا نه برخی وعده های …آنها به صداو سیما اونها را عصبانی کرده و یا اینکه پی به اشتباه خود برده اند که …

آقای نماینده تکلیف مردم رو روشن کن؛ میای یا نمیای؟!

1393082416111066

دکتر جان! شما که به اخلاق و منش در بین هواداران دو آتیشه تون شهره هستید آیا این درسته آنها رو اینطوری عذاب بدی؟! نه ، خدا رو خوش میاد؟

سال قبل یه افطاری گرفتی و به ورزشکاران دادی از دماغشون… و گفتی که دیگه بنای کاندیدا شدن نداری! بعد برخی نمایندگان در قالب وکیل مدافع شما آمدن تفسیر دیگری از سخنان تون به خورد مردم دادند.(البته ما همان موقع عرض کردیم که این فرمایش جنابعالی با واقعیت ها فاصله داره) ایندفعه هم درجمع اهالی ورزش یه همایش دیگه گذاشتی و فرمودی که میای؟! بعد تندی به آن خبرگزاری صدیق و بخت برگشته گفتی که تیتر رو عوض کنه!!

دکتر جان! چرا گفتی تیتر رو عوض کنن؟! واقعاً نمیخوای انتخابات مجلس دهم بیای؟

آقای دکتر!  مردم از شما راستگویی و شفاف سخن گفتن رو انتظار دارنا؟ یه باره تکلیف مردم رو روشن کن؛ میای یا نمیای؟! دکتر جان!  اینکه گفتی افراد باید صادقانه خدمت کنن درست ؛ ولی آیا مردم را سرکار گذاشتن صادقانه با مردم سخن گفتنه؟!! ببخشید یه یار دیدی این میام نمام ها در روزهای خاص کاردستتون دادها؟! یا نگو ، یا نترس بگو!

حافظه تاریخی آقا مهندس پله پله به روز میشه!

 81228717-580827136152154154

اصلاح طلبان گیلان که موتورشون به تازگی دوربرداشته به سرکردگی یکی از نمایندگان ادوارشان درگیلان دارند ساختاری بهم میزنند،جلسه پشت جلسه و شهرگردی پشت شهرگردی………

شنیدیم اخیراً اولین جلسه ائتلاف جوانان شون  با حضور آقا مهندس برگزارشد . در آن جلسه نوبت سخن رسید به رییس شورای ائتلاف و طرف هم یه راست رفت سر یه تکه ای تاریخی ازخاطرات برادرشهیدش و گفت: … به مزار اخوی شهیدم که رسیدم، واقعیت جدیدی برایم آشکار شد؛ تا امروز فکر می‌کردم که ایشان در سن نوزده سالگی به شهادت رسیدند؛ اما امروز که کمی دقت کردم، متوجه شدم که ایشان در زمان شهادت، تنها هفده سال داشتند. این نکته را از این حیث بیان کردم تا …

… از شهید بزرگوار عذر خواهی می کنیم ؛ ولی جناب مهندس بعد اینهمه سال؟! تازه این واقعیت تاریخی برای شما آشکارشد؟ چه وقتیه الان؟ نکنه خدای ناکرده قصد … !!؟

دستیار آقای ظریف در  گیلان چه می کنه؟!

100872963305

درحالی که آقای ظریف و همکاران شان با تلاش های شبانه روزی پای میزمذاکره هستن ، برملت پوشیده است که این آقای دستیار وزیر چگونه زیر آبی خود را به  گیلان رسانده! تازه در گیلان یه پست مشاوره هم از دکتر ارشد ما گرفته، هرچند برخی آگاهان براین باورند که این پست تحمیلی به آقای دکتربود.

گاهی به بالامحله ایی ها سرک می کشد دمار ازوحدت اونها درمیارد و گاهی هم با مشتی ها نشست و برخواست داره و خبرساز میشه، گاهی در همایش های خاص بالا و پایین می پره به اصحاب فتنه حال میده و گاهی هم حال برخی مسئولین و نمایندگان را جا میاره!! بالاخره ملت نتونست کشف کنه که اسرار حضور آقای مشاور وزیر امور خارجه دراین برهه خاص در گیلان چیه؟!

البته نخبگان سیاسی و… جای خود دارند اونا میدونن که حاج آقای مشاور دارن قدرت چازنه زنی ۱۲+۱ گیلان در انتخابات آینده را بار ور می کنند!!

می گفت یه آقایی اینا رو هدایت و حمایت میکنه که خوش یه دنا مالیه! می گفت شیخ ما اومده تا همه را برای مجلس آتی در گیلان به لیست واحد برسونه! لیستی که همه ی جناحهای طرفدار دولت و در راس آنها مجمع روحانیون مبارزتهران قرارداشته باشه!

می گفت شیخ مارو اینطوری نگاه نکن او پدرخوانده اصلاح طلبان گیلانه؛ می گفت او همه کاره گیلانه! فرمانداره! استانداره! نماینده مجلسه! شورای شهره! شهرداره! بخشداره! هرکه رو بخواد سه صوت نصب یا عزل میکنه! از قدرت شیخ ما همین بس که پشت دست با مشتی ها بسته!

می گفت یه کاندیدایی رو برای زادگاهش داره معرفی میکنه که از اون مشتی هاست!!/… تابعد

پا به پای این رئیس جمهور با هم تاختن!

kelid-va-das1

۲۱مرداد یکی از نمایندگان گیلان درمجلس و در موافقت با کابینه روحانی در جلسه بررسی کلیات کابینه پیشنهادی رئیس جمهور

ازفرط شادی سروده (پا به پای این رئیس جمهور با هم تاختن!) یکی از نمایندگان را قاپید تا اسم خود را درلیست شیرین سخنان دولتی که خود به آن رای نداده بود به ثبت برساند!

حالا همان نماینده باشیب ملایم حنجره خود را به سمت انتقاد از نه تند روها بلکه معتدلین بدنه دولت یازدهم پیش می برد تا وانمود کند که …

به یه بخش از مصاحبه اش با رسانه حامی دولت توجه کنید:

“روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی‌کنند بیان کند (منظورش اعلام تورم صفردرصدی توسط رییس جمهوراست) و در دولت آقای روحانی غضنفر زیاد است که به خودی گل می‌زنند . این نماینده گیلانی گفته که روحانی از بیم رأی نیاوردن، قدرت برخی اقدامات اساسی، اصلاحی و سازمانی در کشور را ندارد.

… با توجه به سوابق غوغاسالاری این نماینده ؛می توان توقع داشت که  منظورش این بوده  روحانی به جای کلید داس برداره و پس گردن برخی وزرا و دولت مردان بذاره!!

 

پرسه زنی «وعده ها» روی اعصاب چایکاران!

635267793536529985

طوفان ریزگردهای وعده های توخالی دولتمردان  هر روز برسر روی مردم ستمدیده چایکار می باره و این دولت و آن دولت هم نداره گویا نباید کشاورز جماعت حالا حالاها چشمان خود را درمیان اینگونه ریزگردها باز بکنند و اطراف خود را یه دل سیر ببینند!…

از همان روز اول گفتیم که اینا بنا ندارند وام چایکاران رو پرداخت کنند کسی توجه نکرد. چقدر گفتند،چقدر نوشتند؛ چه شد؟ رییس سازمان چای تنها در کمتر از دوهفته ۲مصاحبه وعده پرداخت داد!! هی سه روز دیگه پرداخت میشه!  اوایل هفته آینده پرداخت میشه و… آقای نوبخت ۶۰میلیارد مصوب مجلس رو نتوانست برای کشاورزان پرداخت کند !! دولت راستگویان!، بعد آمد گفت از ۶۰میلیارد ۲۵میلیاردش رو پرداخت می کنیم ولی چه شد؟!

کجایند نمایندگان زبان آور ملت که فریاد حمایت از چایکاربدبخت رو بلند کنند؟! چه شد اون نعره های مستانه؟ اگه بجای آقای نوبخت یه آذری زبان و… معاون رییس جمهور بود الان دنیا را برسرش خراب می کردیم ولی امروزه بخاطراینکه مبادا فردای رفاقت و حزب و گروه و جناح و… انتخابات کم توجه ای ببینیم لام تا کام نمی آوریم! حق و حقیقت خوبه ولی برای همسایه؟ عدالت خوبه ولی برای همسایه؟ نمایندگانی که دم به ساعت برعلیه رییس قبلی سازمان چای مصاحبه و مناظره برپا می کردند الان کجا هستن؟ آیا وعده های سرخرمن آقایان رو نمی بینند؟ شب عید کشاورزان چایکار را می بینند که دار و ندار خود را گذاشتن روی هرس باغات چای؛ به زراعی و الان پیش زن و فرزندخود سر افکنده اند و …

 چرا جلوی شادی های مردم را می گیرید؟!

0.539309001321684264_parsnaz_ir

شنیدیم در چند منطقه از رشت و در برخی هتل ها و رستوران ها برنامه رقص و پای کوبی مختلط برگزارشده و وقتی هم نیروهای مسئول رفتن از این کارهای خلاف شئونات اسلامی جلوگیری کنند برخی مسئولین گیلانی دولت نشین ما موضع گیری کردند و به تبع آن مسئولین ارشد استانی هم روی پلوی آنها شیر ریختن!!

شنیدیم که بخشهایی از فیلم های رقاصان و… را نزد بزرگ معنوی ما نشون دادن و ایشان سخت ناراحت و برآشفته شدند.

آقایان مسئول! مبادا احکام اسلام را صرف مسائل شخصی و گروهی و جناحی کنیم؟. آقایان و مسئولین فرهنگی استان! سخنرانی در جلسات حزبی وظیفه شماست یا جلوگیری از چوب حراجی که برخی برپیکر فرهنگ و سنت های اسلام  میزنند؟ این روند اگه در استان ما پیش بره و ادامه پیدا کنه اسامی آن دسته از مسئولین متمایل به رقص و رقاقصی به همراه فیلم های بدست آمده را منتشر می کنیما؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه