۱۳۱۳ مرکز نیکوکاری در مساجد گیلان راه‌اندازی شد

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان از راه‌اندازی یک‌هزار و ۳۱۳ مرکز نیکوکاری در مساجد استان خبر داد و گفت: ۳۳۰ ایستگاه ثابت و سیار در گیلان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در هفته نیکوکاری دایر است.

۱۳۱۳ مرکز نیکوکاری در مساجد گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، محمدعلی رمضانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در جشن نیکوکاری امسال در هر شهرستان یک مدرسه به عنوان معین انتخاب شد، اظهار داشت: ۳۵۰ هزار پاکت تهیه و در بین دانش آموزان توزیع و  همگی روز گذشته جمع آوری شد.

وی با اشاره به همکاری مدیران مدارس استان به عنوان یاوران امداد، افزود: مدارس برخوردار به مدارس کم برخودار پاکت‌ها را تقدیم می‌کنند تا بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تاکید بر اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان از توزیع پاکت ها در آمد ایجاد شد گفت: همه این مبالغ در بین دانش اموزان بی بضاعت توزیع شد.

رمضانی با اشاره به ۳۳۰ ایستگاه ثابت و سیار در گیلان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در هفته نیکوکاری دایر است، خاطرنشان کرد: ۲۹۰ ایستگاه ثابت در میادین شهرها مستقر بوده و ۴۰ اکیپ سیار هم تهیه شده است.

وی با بیان اینکه  در یک‌هزار و ۳۱۳ مسجد کمک‌ها جمع آوری می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مساجد صرف محرومان همان منطقه می‌شود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خاطرنشان کرد: در پایگاه‌های مقاومت سراسر استان کمک‌ها جمع آوری و برای بسیجیان محروم همان منطقه صرف می‌شود.

رمضانی با اشاره به حضور پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه، افزود: سال گذشته ۹۹۵ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

وی گفت: شماره حساب ۴۷۹۰۸۲ بانک ملت شعبه شهرداری که قابل واریز در تمام بانک‌های ملت سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه