بازدید سردار باقر زاده از صومعه سرا برای تدفین ۳شهید گمنام+ تصاویر

سردار باقر زاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار جلایی رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان برای بازدید محل مورد نظر برای تدفین شهدای گمنام وارد صومعه سرا شدند.

بازدید سردار باقر زاده از صومعه سرا برای تدفین ۳شهید گمنام+ تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز،  سردار باقر زاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار جلایی رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان برای بازدید محل مورد نظر برای تدفین شهدای گمنام وارد صومعه سرا شدند.

سرهنگ عاشوری در گفت و گو با خبرنگار واران نیوز ضمن اشاره به درخواست های مردم و مسئولین برای تدفین شهدای گمنام در صومعه سرا گفت: سردار باقر زاده به همراه چند تن از همراهان برای بررسی مکان های مورد نظر تدفین شهدای گمنام به صومعه سرا آمدند.

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت: در بررسی امروز دو پارک کودک و ابریشم جزء مکانهای مورد بررسی بودند، که طبق صحبت هایی که شد پارک ابریشم به عنوان محل مورد نظر انتخاب شد و به احتمال زیاد شهدا در این مکان به خاک سپرده میشوند.

وی افزود: این سه شهید گمنام در بازه زمانی ۱۵ اردیبهشت تا ۳ خرداد وارد صومعه سرا میشوند.

سرهنگ عاشوری با اشاره به احداث یک مکان زیارتی در خور شهدای گمنام گفت: صومعه سرا یک شهر مذهبی با پیشینه طولانیست که این امر بر اهمیت ساخت مکان زیارتی با شکوه شهدای گمنام می افزاید.

وی تصریح کرد: مکان زیارتی شهدای گمان باید همچون نگینی بر پیشانی شهر بدرخشد به نحوی که چشم هر مسافر و مهمانی را به خود خیره کند که به محض ورود به زیارت شهدا بشتابد.

گفتنی است این بازدید به همراه مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه ،فرماندار،فرمانده نیروی انتظامی و… ساعاتی پیش انجام گرفت.

 

خبر های تکمیلی در رابطه با این خبر از همین سایت منتشر میگردد.


 

 

گزارش تصویری











نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه