فراخوان عکاسان رشت برای ثبت لحظه های ناب عاشقی در تشییع شهدا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فراخوان عکاسان رشت برای ثبت لحظه های ناب عاشقی در تشییع شهدای گمنام خبر داد.

فراخوان عکاسان رشت برای ثبت لحظه های ناب عاشقی در تشییع شهدا

به گزارش هشت دی نیوز، رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان مطلب فوق اظهار کرد: امروز هنرمندان رسالت خطیر انعکاس و بازگویی رشادتهای این شهدا را با ابزار هنر و نگاه هنرمندانه به بر دوش خواهند کشید.

وی، ضمن دعوت از آحاد مردم، علی الخصوص جامعه بزرگ هنری رشت برای حضور در تشییع شهدای گمنام، از تمامی عکاسان رشتی برای ثبت لحظات ناب عاشقی و دلدادگی مردم با شهدای گمنام دعوت بعمل آورد.

رضا ثقتی بیان کرد: آثار رسیده در اربعین شهدای گمنام در محل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به نمایش در خواهند آمد.

وی همچنین از اجرای مسابقه «دل نوشته برای مسافر گمنام» خبر داد و عنوان کرد: اهالی قلم علی الخصوص جوانان نسل سوم انقلاب، دل نوشته های خود را که در قالب متن کوتاه ادبی در یک صفحه A4 به مناسبت تشییع و تدفین شهدای گمنام خواهند نگاشت، به مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت واحد روابط عمومی ارسال و یا به آدرس mosafergomnaam@gmail.com ایمیل نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از دل نوشته های برگزیده در ویژه نامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و همچنین سایر نشریات به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

بنا بر این گزارش، مراسم تشییع شهدای گمنام روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۳ رأس ساعت ۹ صبح از محل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت میدان شهرداری تشییع و از آنجا به پردیس بنت الهدی صدر گلسار انتقال داده و تدفین خواهد شد.

ضمنا مراسم وداع با شهدای گمنام، شامگاه امروز سه شنبه ساعت ۸ شب با حضور جوانان منطقه گلسار و مردم قدرشناس رشت در مسجد بزرگ امام رضا (ع) گلسار برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه