دانشجویان با استقبال پرشور خود از دفن شهدا، میگویند که می‌خواهیم دانشگاه‌ را فاطمی‌کنیم

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: این شور و استقبال دانشجویان از دفن شهدا در دانشگاه ها این پیام را می‌دهد که می خواهیم دانشگاه‌ را فاطمی کنیم.

دانشجویان با استقبال پرشور خود از دفن شهدا، میگویند که می‌خواهیم دانشگاه‌ را فاطمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت هشت دی نیوز ، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تشییع ۳ شهید دوران دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب اظهار داشت : شهدای ایران اسلامی پیرو شهدای کربلا هستند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: شهدای گمنام خواستند که در جبهه مجاهدت گمنام بمانند و مقتدایشان علی (ع) بود.

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه شهدا در برابر تمام ناهنجاری‌ها ایستادند، تصریح کرد: ملت امروز در برابر تمام زشتی‌های مستکبران خط مقاومت را ادامه می‌دهند و این پیام شهدا است.

وی با تاکید بر استقبال دانشجویان از دفن شهدای گمنام در دانشگاه های کشور گفت: این شور و استقبال دانشجویان این پیام را می‌دهد که می خواهیم دانشگاه‌ها را فاطمی کنیم و اینکه دانشجویان ما پیرو مکتب حسین هستند.

 وی با بیان اینکه شهدا امروز به نسل جوان پیمودن راه عزت را نشان می‌دهند افزود: شهدا برای نسل آینده الگوی جاوادن شدند و به عنوان اسناد زنده وفاداری با اراده خود در برابر دشمن و استکبار ایستادند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه مردم ایران با تشییع شهدای گمنام نشان می‌دهند که در خط شهدا هستند ،خاطرنشان کرد:امروز خط عزت و مقاومت در ایران جاری  و پایدار است.

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه کارها در حوزه فرهنگ دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری باید عمیق، ماندگار و اثر بخش باشد خاطرنشان کرد: شهدا در زمان جنگ وسط میدان بودند و این شایسته است که در عصر امروز هم میان میدان باشند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران امروز باید با سربلندی به شهدای خود افتخار کنند، افزود: مردم ما شهدا را یک ذخیره معنوی می‌دانند که همواره سبب حیات معنوی ملت شده و زندگی شهدا عبرت است چرا که شهدا برای استقلال و سربلندی ایران اسلامی و پا برجایی اصول و ارزش‌ها از جان خود مایه گذاشتند.

وی با این توضیح که ملتی که فرهنگ شهادت را در خود زنده نگه می دارد همواره عزت دارد گفت: ملت ایران به دشمنان نظام و اسلام نشان داده اند که این ملت از راه شهید و شهادت مأیوس نشده و به آن افتخار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی در روح و جان ملت ایران رخنه کرده است گفت: نقش مادران شهدا در تربیت فرزندان خود تعیین کننده و راهبردی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه