مرکز فرهنگی گلزار شهدای رشت احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: مرکز فرهنگی گلزار شهدای رشت احداث می‌شود.

مرکز فرهنگی گلزار شهدای رشت احداث می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز، محمد اکبرزاده در جلسه ساماندهی گلزار شهدای رشت، اظهار داشت: پس از بازدید دکتر نوبخت از گلزار شهدای رشت مقرر شد که ادامه ساماندهی آن براساس نقشه مشخصی که توسط راه و شهرسازی انجام  شود و برخی اصلاحات را بنیاد مسکن انجام دهد.

وی با بیان اینکه این ساماندهی فضا محور است، افزود: زیرساخت‌ها و مکانیسم برق گلزار شهدای رشت مورد مطالعه قرار گرفت و طرح و نقشه آن ارائه شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه در گلزار شهدای رشت از پنجره های دوجداره استفاده می‌شود، گفت: در حال انجام زیر ساخت‌های سرمایشی و گرمایشی آن هستیم.

اکبرزاده با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که شرمنده خانواده شهدا نشویم تصریح کرد: در پی بازدید مجدد دکتر نوبخت از گلزار شهدا خانواده‌های معظم شهدا در خواست دیگری تقدیم کردند که گلزار شهدا مفروش شود.

وی از تجهیز گلزار شهدای رشت به کولرهای اسپیلت خبر داد و تصریح کرد: در مورد سقف کاذب برای گلزار شهدا در حال رایزنی هستیم.

مدیرکل  بنیاد مسکن گیلان با تاکیدبر اینکه موضوعات صوت و نور و تصویر در گلزار شهدای رشت در حال مطالعه است، خاطرنشان کرد: بر آورد صورت گرفته برای گلزار شهدای رشت ۱۵ میلیارد ریال بود که ۱۰ میلیارد ریال را رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تقبل کردند.

اکبرزاده با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان این مبلغ از اعتبارات استانی تامین می‌شود، گفت:۱۰۰ میلیون تومان برآورد تاسیسات برق گلزاری شهدای رشت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه