استاندار گیلان از لغو پروازهای فرودگاه رشت ناراحت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه استاندار گیلان از لغو پروازهای فرودگاه رشت ناراحت است، گفت: لغو غیرمتعارف پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت قابل قبول نیست.

استاندار گیلان از لغو پروازهای فرودگاه رشت ناراحت است

به گزارش هشت دی نیوز، حجت شعبانپور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو غیرمتعارف پروازهای فرودگاه سردار جنگل در این شهر اظهار کرد: محمدعلی نجفی استاندار گیلان از لغو پروازهای فرودگاه رشت ناراحت است و امروز مسئولان با تشکیل جلسه‌ای در مورد زیرساخت‌های فرودگاه توضیحاتی ارائه کردند.

وی به وجود زیرساخت‌ها برای انجام روزانه ۷۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد و افزود: انجام پروازهای مذکور نیازمند ساماندهی است.

شعبانپور با بیان اینکه ۸۸ سورتی پرواز در سال ۸۸ به صورت هفتگی در سردار جنگل رشت انجام می‌شد، تصریح کرد: اکنون تعداد پروازهای فرودگاه مذکور به ۴۴ سورتی پرواز در هفته کاهش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان دلیل‌های ارائه شده از طرف مسئولان فرودگاه سردار جنگل مبنی بر لغو پروازها را غیرقابل‌قبول خواند و بیان کرد: هفته آینده کمیته حمل و نقل هوایی گیلان به منظور بررسی وضعیت پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرودگاه سردار جنگل رشت نموداری از لغو پروازها در کشور را تهیه و در کمیته مذکور ارائه می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر مشکل کمبود قطعه و هواپیما و همچنین شرایط جوی برای تمام کشور باشد، لغو پروازها در فرودگاه رشت را می‌پذیریم اما ظلم به شهروندان گیلانی و تعداد بسیار لغو پرواز در این فرودگاه قابل قبول نیست.

شعبانپور ساعت پرواز هواپیماها در مسیر رشت ـ تهران را از دیگر مشکلات در فرودگاه سردار جنگل عنوان کرد و گفت: ساعت پروازی فرودگاه سردار جنگل رشت برای مدیران صنعتی، دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به گیلان دارند مناسب نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه ساعت تمام پروازها به مقصد تهران ۱۱ و ۱۲ ظهر و همچنین عصر است، یادآور شد: موضوع مذکور در کمیته حمل و نقل هوایی گیلان بررسی می‌شود.

وی به پیگیری استاندار گیلان در تغییر ساعت پروازها از فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد و گفت: نجفی از موضوع مذکور گله‌مند است و ماموریت داریم ساعت پروازها را ساماندهی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه