همایش بزرگ نیروهای ادواتی و ضدزره سپاه گیلان برگزار شد

در این همایش که با حضور ۲۵۰ نفر از رزمندگان ادواتی و ضدزره دوران دفاع مقدس در حسینیه بنی فاطمه لشکر عملیاتی ۱۶قدس برگزارشدحجت حیدری فرمانده گردان ادوات و ضدزره دوران دفاع مقدس، سردار هامون محمدی و سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سخنرانی کردند.

همایش بزرگ نیروهای ادواتی و ضدزره سپاه گیلان برگزار شد

33به گزارش ۸دی نیوز همایش بزرگ نیروهای ادواتی و ضد زره سپاه گیلان صبح امروز در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس استان برگزار شد.

 سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان، تجلیل و تقدیر از رزمندگان ادواتی و ضدزره و نیز جمع آوری خاطرات و تجربه های رزمندگان دوران دفاع مقدس را از مهم ترین اهداف برگزاری همایش بزرگ نیروهای ادواتی و ضدزره استان گیلان بیان کرد.

scan0012 

وی با اشاره به نقش نیروهای ادواتی و ضدزره در دوران دفاع مقدس گفت:

 نیروهای اداواتی و ضدزره نقش اساسی در پشتیبانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند زیرا این نیروها نزدیک و یا در فاصله کمتر از ۳ کیلومتر از نیروهای رزمنده بودند و بیشترین تیر و دید را روی نیرهای دشمن داشتند.

 سردار حق بین با بیان اینکه آتش نیروهای ادوات و ضدزره موثرتر از آتش سایر نیروها بود تصریح کرد: این نیروها در کنار رزمندگان خط مقدم با شلیک موشک های کوتاه برد، از جمله تاو و مالیوتکا توانستند نقش برجسته ای در انهدام ارتش نظامی عراق داشته باشند.

 zereh_2

 وی با اشاره به اینکه آمار درستی از نیروهای ادواتی و ضدزره استان موجود نیست افزود: شناسایی نیروهای اداوتی و ضد ذره یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش است.

 سردار حق بین یادآور شد: همچنین جمع‌آوری اسامی شهدای ادوات و دیگر رزمندگان برای انتشار در کتاب ادوات و ضدزره استان گیلان در همایش مذکور صورت می‌گیرد.

 گفتنی است در این همایش که با حضور ۲۵۰ نفر از رزمندگان ادواتی و ضدزره دوران دفاع مقدس در حسینیه بنی فاطمه لشکر عملیاتی ۱۶قدس برگزارشدحجت حیدری فرمانده گردان ادوات و ضدزره دوران دفاع مقدس، سردار هامون محمدی و سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سخنرانی کردند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه