دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند/ از تریبون مجلس دروغ می‌گویند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین پروژه دولت را تیم مذاکره‌کننده دانست و گفت: ببینید که دلواپسان چه بر سر اینها آورده‌اند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند.

دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند/ از تریبون مجلس دروغ می‌گویند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی الگوی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای که در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: متأسفانه به هر دلیلی همدلی کشور آسیب دیده و در مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت رهبری قرار دارد و خودشان هم تکرار می‌کنند که با توجه به برنامه رهبری کار را پیش می‌بریم اما ببینید این دلواپسان چه بر سرشان آورده‌اند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: نتانیاهو از آنجا اوباما را تحریک می‌کند و دلواپسان هم در اینجا می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم، نمی‌دانیم این چه سری است در حالی که اینها دارند کار می‌کنند و نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم اما وقتی ‌آنها بازمی‌گردند دلواپسان به جای استقبال چیزی را می‌گویند که نباید گفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده خاطرنشان کرد: تریبون مجلس باز است و آنها هم هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغ‌ها را باور می‌‌کنند.

ادامه دارد…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه