ضعف قانون در رسیدگی به مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد باید حل شود

فرماندار ماسال در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: در طی دفاع مقدس همواره روحیه سلحشوری و ایثارگری مردم شهرستان ماسال مثالزدنی بود.

ضعف قانون در رسیدگی به مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد باید حل شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با حضور در دفتر فرمانداری ماسال با محمود قاسم نژاد فرماندار این شهرستان دیدار و پیرامون مسایل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
محمود قاسم نژاد در این دیدار با اشاره به روحیه مثالزدنی مردم شهرستان ماسال در طی ۸ سال دفاع مقدس گفت: جانفشانی های مردمان این دیار طی جنگ تحمیلی، نشان از اوج همت و غیرت دینی در فرهنگ این مردم دارد.
وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد در برخی از موارد ضعف های قانونی وجود دارد که نمایندگان مجلس می توانند با وضع قوانین مربوطه نسبت به رفع این مشکلات اقدام نمایند.
ابراهیم طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار ماسال جهت توجه ویژه به مسائل و مشکلات ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت در هر جامعه ای آن جامعه را در قبال تهیدات خارجی و داخلی بیمه خواهد کرد.
طاهرنژاد راه اندازی کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ها را گامی بلند در جهت ترویج و ارتقای روحیه ایثارگری در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در صورتی که دشمنان انقلاب دست از پا خطا کنند، بار دیگر ملت ایران با همان روحیه سلحشوری و ایثارگرانه خویش آنان را از اقدام نابخردانه شان پشیمان خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه