فعالیت ۱۷۵ شبکه ماهواره ی برای خدشه دار کردن غیرت دینی

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان، گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم برای تحقق اهدافش با صرف هزینه های سنگین تولید محتوا می کند و از طریق شبکه های ماهواره ای و ابراز جنگ نرم آنها را ترویج می کند.

فعالیت ۱۷۵ شبکه ماهواره ی برای خدشه دار کردن غیرت دینی

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، محمد مهدی نیازمند در نشست بصیرتی پیرامون ابعاد فرهنگی و سیاسی جنگ نرم که به همت پایگاه بسیج دانشجویی شهید بیات منجیل برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمیه(س) اظهار کرد: استفاده از ابزار جنگی مهم ترین تکیه گاه دشمن در جنگ نرم بود.

وی با بیان اینکه این ابزار همان گزینه های روی میز آمریکا است، ادامه داد: هجمه دشمن تا ۸ سال دفاع مقدس در قالب جنگ در جبهه سخت و نظامی صورت می گرفت و پس از آن رویکرد فرهنگی به خود گرفت.

این مسئول، ترویج اهداف آمریکایی در دنیای مجازی و دهکده جهانی را از ابزار دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: اندلس ۴۰۰ سال توسط مسلمانان حاکمیت می شد اما دشمن با ترویج فساد در بین حاکمان و بین جوانان حاکمیت اسلامی را از این کشور دور کرد.

وی اینترنت، موبایل، ماهواره، شبکه های اجتماعی و… را از ابزار دشمن در جنگ نرم عنوان نمود و گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم برای تحقق اهدافش با صرف هزینه های سنگین تولید محتوا می کند و از طریق شبکه های ماهواره ای و ابراز جنگ نرم آنها را ترویج می کند.

نیازمند، ابراز کرد: در حوزه اینترنت بسیاری از موتور های جستجوگر در خارج از کشور مدیریت می شوند و هزینه های به جیب کشورهای وابسته استکبار جهانی می شود.

وی، شبکه های ماهواره ای را از ابراز دشمن در جنگ نرم معرفی کرد و گفت: آمریکا شبکه های ماهواره ای خود را از سه شبکه به ۱۷۵ شبکه فارسی زبان افزایش داده و با تولید برنامه های ضد دینی و هویتی به دنیال آن است حیا و غیرت را از جوان و خانواده ایرانی بگیرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان، ترویج مرجعیت انگلیسی توسط صادق شیرازی را از دیگر توطئه های دشمن دانست و گفت: آنها با تشکیل شبکه های به نام کربلا و امام حسین(ع) پشت عقاید دینی مردم سنگر گرفته اند و به شیعه ضربه می زنند.

وی ترویج استفاده از مشروبات الکی، روابط متاهلین خارج از عرف عادی، سست کردن بنیان خانواده با ترویج برنامه های شبکه های ماهواره ای را از اهداف شبکه های ماهواره ای عنوان نمود.

نیازمند شبکه های اجتماعی جامعه امروز را تیغ دو لبه دانست و گفت: عدم بهره گیری استفاده درست این ابراز عواقب جبران ناپذیری دارد و از طرفی سود کلانی از این شبکه ها عاید رژیم صهیونیستی می شود.

لازم بذکر است در این مراسم دکتر اسماعیل زاده رئیس دانشگاه پیام نور منجیل، محمدپور فرمانده حوزه بسیج دانشجویی رودبار جمعی از اساتید و پرسنل اداری و دانشجویان حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه