گرایش به اسلام در غرب رو به افزایش است

عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به موج اسلام‌هراسی در غرب، گفت: بر خلاف تلاش‌های دشمن، گرایش به اسلام در غرب رو به افزایش است.

گرایش به اسلام در غرب رو به افزایش است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه یکشنبه در جمع طلاب و فعالان حوزه فرهنگی این شهر با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان و دختران مسلمان است.

وی با بیان اینکه فاطمه(س) مظهر نگاه توحیدی بود، افزود: انسان باید قدردان نعمات الهی باشد و در دنیا و تمام دوران عمرش باید با نگاه توحیدی زندگی کند تا به سعادت برسد.

نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا با تأکید بر اینکه  حریم فاطمه (س) در ایام فاطمیه حفظ شود و  فضای شهر باید حکایت از حفظ حریم فاطمه (س) داشته باشد.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به عشق و ارادت مردم گیلان نسبت به اهل بیت(ع)، تصریح کرد: فاطمه(س) اسوه ایثار و ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت است و باید ایام فاطمیه(س) به صورت ویژه گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه انسان باید همواره در حیات طیبه پیوندی ناگسستنی با سیره اهل بیت(ع) داشته باشد، تأکید کرد: ایام فاطمیه(س) فرصت مناسبی برای شناخت سیره فاطمی(س) و ترویج آن در جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انسان باید همواره برای حیات طیبه تلاش کند، گفت: ایمان به خدا به معنای عشق به زیبایی‌ها و نفرت نسبت به تمامی رذایل اخلاقی است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ ، گفت: گزینه روی میز ملت ایران سیره سیدالشهدا(ع) است و ملت در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی زمینه بسیاری از ظلم‌ها به ملت را آماده کرده بود، خاطرنشان کرد: ملت همواره در طول ۳۶ سال انقلاب اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب ایستادگی کردند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به حضور دلاورمردانه جوانان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت با عشق به خدا و تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمن ایستادند و حماسه‌های جایدانی را خلق کردند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به گسترش اسلام در اروپا و جهان، افزود: شیعه امروز به برکت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و شاهد ارتقای فهم جهانی نسبت به اسلام در غرب و آمریکا هستیم.

وی با بیان اینکه تشیع روز به روز در جهان و به ویژه غرب در حال گسترش است، تصریح کرد: دوهزار و ۷۰۰ مرکز اسلامی در اروپا و آمریکا فعال است که جوانان بیشترین مراجعه را به این مراکز دارند و ۲۲۰ مرکز شیعی در آلمان فعال است.

نماینده مرجعیت عالی تشیع در اروپا عقلانیت و معنویت را از محورهای تشیع دانست و گفت: محبت ائمه (ع) در دل شیعیان جا دارد و این محبت با شناخت و معرفت ایجاد می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه موج گرایش به اسلام در جهان راه افتاده است، گفت: دشمنان با پروژه اسلام‌هراسی به دنبال ممانعت گرایش جوانان غربی به اسلام هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی در جهان بود و اثرات آن در جوامع غربی کاملا مشهود است، باید توجه داشته باشیم که امروز جمهوری اسلامی ایران محور تمام مستضعفان و آزادیخواهان در جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایمان سلاح برتر ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ایران فاقد هرگونه سلاح هسته‌ای است و سلاح هسته‌ای بر اساس فتاوای مقام معظم رهبری و مراجع حرام است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به ۲۰۰ کلاهک اتمی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ملت ایران انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند ولی هیچ سلاح هسته‌ای ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه