کارچاق کنی آقای “الف” در گلوگاه اقتصادی معلمان/ لابی در تهران پارتی در پاریس

ماجرا جایی جالبتر می شود که بدانیم در یکی از اقدامات عجیب و غریب این کارچاق کن با نفوذ، وی در ماجرای قرارداد بسته شده صندوق ذخیره فرهنگیان با یک شرکت جهت تولید کارت منزلت فرهنگیان، میلیاردها تومان به عنوان کمیسیون از طرف قرارداد پروژه دریافت کرده است!

کارچاق کنی آقای “الف” در گلوگاه اقتصادی معلمان/ لابی در تهران پارتی در پاریس

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صراط، چندی پیش بود که جبار کوچکی نژاد عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از برخورد وزرای آموزش و پرورش با صندوق ذخیره فرهنگیان گفته بود: همواره این صندوق حیات خلوت وزرا بوده است اما اگر ببینیم در این دولت نیز مدیریت صندوق از مسیر خود خارج می شود نمایندگان در مجلس برای تحقیق و تفحص اقدام می کنند.

اینبار اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که نه تنها انتصابات صورت گرفته در این صندوق با رویه بهتری روبرو نشده است بلکه دستهای پشت پرده همچنان به دنبال نشاندن عناصر خود بر صندلی شرکت های بزرگ مرتبط با این گلوگاه اقتصادی وزارت آموزش و پرورش هستند.

بنا بر این گزارش فردی به نام “محمد – الف” که پیش از این از نفوذ بی اندازه اش نزد شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده شده بود اینک حمایت تمام قد خود را از خیرالله بیرانوند آغاز کرده است تا وی را بر کرسی مدیرعاملی بانک سرمایه بچسباند.

رفت و آمدهای همیشگی بیرانوند در دفتر “محمد – الف” در یکی از خیابانهای شمالی تهران به خوبی این روابط پشت پرده را نمایان خواهد کرد.

در همین راستا گفته می شود برخی زدوبندهای پشت پرده پیرامون اخذ وامهای میلیاردی “محمد – الف” از بانک سرمایه و عدم پرداخت بدهی هایش به این بانک ظاهرا زیان‌ده، یکی از مهمترین عوامل نشاندن بیرانوند بر عالی ترین مقام این بنگاه اقتصادی است.

ماجرا جایی جالبتر می شود که بدانیم در یکی از اقدامات عجیب و غریب این کارچاق کن بانفوذ، وی در ماجرای قرارداد بسته شده صندوق ذخیره فرهنگیان با یک شرکت جهت تولید کارت منزلت فرهنگیان، میلیاردها تومان به عنوان کمیسیون از طرف قرارداد پروژه دریافت کرده است.

شرکت رشد قشم نیر یکی از شرکتهایی است که رابطه نزدیک مدیرعاملش با “محمد – الف” باعث شده تا بخش عمده ای از فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان توسط این شرکت پیگیری شود.

گفته می شود در آینده ای نزدیک دستگاه قضایی و امنیتی کشور، با ورود به برخی تحرکات پشت پرده این فرد که از ارتباطات نزدیکی با برخی آقازاده ها دارد در مقابل تاراج بیت المال ایستادگی خواهد کرد.

گفتنی است عمق دوستی “محمد – الف” با شهاب الدین غندالی به حدی است که نوروز سال گذشته وی در پاریس از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان میزبانی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه