آمادگی اسالم برای استقبال از مسافران نوروزی

رئیس شورای اسلامی شهر اسالم تالش از آمادگی این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی اسالم برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش هشت دی نیوز، یوسف عبدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: تمام مسئولان شهر اسالم آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.
وی با بیان اینکه تمام امکانات شورا و شهرداری اسالم برای نوروز ۹۴ بسیج شده است، افزود: امیدواریم لحظات بسیار شادی را در کنار مسافران و مهمانان داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اسالم ادامه داد: در ایام باقی‌مانده از سال ۹۳ فعالیت‌های بسیار خوب و مهمی را پیش رو داریم که از جمله سالم‌سازی و پاک‌سازی ساحل دریای «آلاالان» است.

این مسئول این ساحل را که یکی از جاذبه‌های بسیار توریستی شهر اسالم عنوان کرد و یادآور شد: تمام دست‌اندرکاران آماده هستند که این ساحل را در مدت یک ماه آماده کنند ضمن اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها، تجهیز شهر به نور و روشنایی، مجهز کردن بلوارها به گل و گیاه و… نیز از دیگر اقدام‌ها است.

عبدلی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در این است که در روزهای باقی‌مانده بتوانیم شرایط را مهیا کنیم، اضافه کرد: از مهمانان نوروزی استقبال ویژه‌ای صورت می‌گیرد.
وی یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر اسالم را واگذاری طرح ساحلی «آلالان» به بخش‌خصوصی عنوان کرد و متذکر شد: این طرح ساحلی در سال جدید به بخش‌خصوصی واگذار می‌شود تا شاهد تحول بسیار باشیم.
این مسئول آسفالت تمام خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اسالم را از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری اسالم بیان کرد و اذعان داشت: ساماندهی آب‌های سطحی، برطرف شدن مشکل آب شرب و… را از جمله اقدام‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با تجهیز منبع یک‌هزار متر مکعبی شهر اسالم مشکل آب شرب اسالم تا ۲۰ سال آینده برطرف می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه