بیمارستان فومن با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار تجهیز می‌شود

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع ) شهرستان فومن گفت: این بیمارستان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تجهیز و نوسازی می‌شود.

بیمارستان فومن با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار تجهیز می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، صمد بختیار با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت که با ابلاغیه مقام معظم رهبری از در ۱۵ اردیبهشت امسال در بیمارستان های دولتی سراسر کشور آغاز شده، اظهار داشت: در این طرح بزرگ که یکی از آرزوهای دیرینه مردم و مسئولان بود.

وی، فرانشیز خدمات از ۳۰ درصد به ۳ درصد برای بیماران روستایی و ۶ درصد برای سایر بیمه‌ها را از نتایج بیمه سلامت دانست، افزود: تمامی بیماران مراجعه کننده به بخش‌های بستری  هیچگونه هزینه‌ای جز همین درصد ناچیز  را نباید پرداخت کنند.

رئیس بیمارستان فومن با بیان اینکه طرح زایمان طبیعی رایگان بوده که در حال اجرا است، گفت: ارتقای ویزیت  پزشکان  و طرح افزایش ضریب خدمات پزشکی از برنامه های موفق طرح تحول نظام  سلامت است.

بختیار تصریح کرد: این بیمارستان موفق شده است همه روزه از ساعت ۲ عصر تا ساعت ۸ صبح فردا یک پزشک جراح مقیم و یک پزشک بیهوشی مقیم در داخل بیمارستان برای موارد اورژانش آماده ارائه خدمات  به بیماران نیازمند داشته باشد.

وی با بیان اینکه ویزیت بیماران در بخش اورژانش در بدو ورود بیماران صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به بستری اقدامات لازم با دستور متخصص در اسرع وقت به عمل می آید، خاطرنشان کرد: رضایتمندی بیماران از طرح بیش از ۷۵درصد است.

رئیس بیمارستان فومن افزود: این بیمارستان مجهز به بخش‌های فعال اورژانس ، سی‌سی‌یو،‌ اطفال،  جراحی زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادرار، چشم، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی،‌ مغز و اعصاب، اعصاب و روان،  قلب، دیالیز و  تالاسمی است.

بختیار با بیان اینکه راه‌اندازی بخش ICU در دستور کار  بیمارستان فومن است، گفت: درمانگاه تخصصی و کلینیک ویژه دولتی غومن نیز با اعتبار ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به راه اندازی بخش CT اسکن و ICU در بیمارستان فومن، تصریح کرد: اندسکوپی، اسپرومتری، اکو کاردیو گرافی و دستگاه شوک، مانیتورینگ پرتابل، تخت احیای نوزاد و دیگر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تأمین می‌شود.

رئیس بیمارستان  امام حسن مجتبی(ع ) شهرستان فومن گفت: این بیمارستان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی تجهیز و نوسازی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه