مراکز عرضه فروش میوه شب عید در صومعه‌سرا مستقر می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا از آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: مراکز عرضه فروش میوه شب عید به زودی در صومعه‌سرا دایر می‌شود.

مراکز عرضه فروش میوه شب عید در صومعه‌سرا مستقر می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، طاهر کوهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تا ۱۵ اسفند برای عموم باز است.

وی با بیان اینکه ۸۰ غرفه فروش کالای بهاره در نمایشگاه عرضه مستقیم این شهرستان دایر است، افزود: این نمایشگاه جنب پارک ابریشم صومعه سرا برپا شده و کالا و اقلام مورد نیاز شب عید با تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا گفت: هم اکنون ۵۰ واحد صنفی با تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصد در حال فروش کالا به شهروندان هستند،  فروش‌های فوق العاده در این شهرستان تا پایان اسفند ماه برقرار است و در صورت تمایل اصناف در ایام عید نوروز تمدید می‌شود.

کوهی با بیان اینکه سه مرکز عرضه فروش میوه شب عید در روزهای آینده در این شهرستان دایر می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون توزیع مرغ منجمد با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان در سه مرکز در سطح شهرستان آغاز شده است.

وی  از انجام طرح نظارتی نوروز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بازرسی بر فعالیت اصناف و فروشندگان کالا و خدمات، به منظور جلوگیری از بروز تخلفات صنفی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور فروش، عدم درج قیمت بر روی کالا، فروش اجباری و سایر تخلفات صنفی از نیمه دوم اسفند ماه تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ ستاد خبری و یا شماره ۴۴۳۳۰۹۲۰ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۴۴۳۳۳۹۸۰ اتاق اصناف این شهرستان تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه