متهمان به قتل مرحوم آ-ب دستگیر شدند

رئیس شورای تأمین سیاهکل گفت: کلیه نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در جهت کشف حقیقت پیرامون قتل انجام شده نهایت تعامل و همکاری را دارند و عزم خود را برای روشن شدن تمامی قضایای آن جزم کرده اند.

متهمان به قتل مرحوم آ-ب دستگیر شدند

به گزارش هشت دی نیوز، رحیم حیدری رئیس شورای تأمین شهرستان سیاهکل با بیان اینکه بررسی ها و تحقیقات مقدماتی نسبت به پرونده یک فقره قتل مربوط به مرحوم آ-ب درسیاهکل انجام شده است، اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع قتل؛ دستاه قضایی با احتمام ویژه وارد شده و با پی گیری های مستمر شبانه روزی به همراه نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان های سیاهکل و لاهیجان نسبت به شناسایی و دستگیری و جلب متهمان دخیل در قتل مذکور اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا ۳ نفر از متهمین که مزنون به قتل بودند از جمله همسر مقتول؛ شناسایی و دستگیر شدند و هر سه نفر با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی قرر گرفت، گفت: در این پرونده قتل؛ دادستان شهرستان و قاضی رسیدگی کننده به طور اختصاصی و حتی در ساعات خارج از وقت اداری نیز مستمراً در تکمیل پرونده و انجام تحقیقات لازم اقدام کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: کلیه نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در جهت کشف حقیقت پیرامون قتل انجام شده نهایت تعامل و همکاری را دارند و عزم خود را برای روشن شدن تمامی قضایای آن جزم کرده اند.

وی با رد شایعات مطرح شده پیرامون به وقوع پیوستن قتل های دیگر در سطح شهرستان سیاهکل، تأکید کرد: از مردم خوب و نوع دوست شهرستان سیاهکل می خواهم تا به شایعات و رواج آنها دامن نزنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان سیاهکل در پاسخ خبرنگار که خواستار اعلام جزئیات به وقوع پیوستن این قتل شد، گفت: تحقیقات جهت تکمیل این پرونده همچنان ادامه دارد و در صورت قطعی شدن حکم متهمان و صلاحدید مراجع قضایی؛ جزئیات آن نیز منتشر خواهد شد./درسیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه