احداث اردوگاه راهیان نور گیلان در مناطق دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از احداث اردوگاه راهیان نور استان با ظرفیت یک‌هزار نفر در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

احداث اردوگاه راهیان نور گیلان در مناطق دوران دفاع مقدس

به گزارش هشت دی نیوز، سید علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور از گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در خوزستان برای احداث اردوگاه زائران در اختیار سپاه قدس گیلان گذاشته شده است.

وی از برنامه‌ریزی احداث اردوگاه زائران مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در اهواز خبر داد و افزود: اسکان یک‌هزار نفر زائر در احداث اردوگاه مذکور برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فاز نخست اردوگاه راهیان نور گیلان با ظرفیت ۴۰۰ نفر در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای تبدیل احساس به عقل است چراکه این سفرها، سفرهای معرفتی محسوب می‌شود.

حسینی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و عنوان کرد: دشمن از انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز هراس دارد.

وی اثر تربیتی کاروان راهیان نور را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: دست‌نوشته‌های بسیاری از زائران در موضوع‌های تربیتی وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه راهیان نور برای تمام سلیقه‌ها مهم است، خاطرنشان کرد: اهداف راهیان نور بالاتر از اهداف دولت‌هاست و باید توسعه داده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، کاروان راهیان نور در کمک کردن بهتر اداره کشور را مهم خواند و یادآور شد: القای حس خودباوری و اعتماد به‌نفس در جوانان به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن در سفر راهیان نور اتفاق می‌افتد.

وی راهیان نور را بستر مناسبی برای ارائه الگوی عینی ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: تبیین عزت و عظمت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی در راستای ارتقای قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی از دستاوردهای راهیان نور است.

حسینی با بیان اینکه راهیان نور از ماموریت‌های نظام است، تصریح کرد: برگزاری شب خاطره از برنامه‌های راهیان نور است و اثر تربیتی بسیار بالایی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از اعزام سه هزار دانشجوی دانشگاه‌های مختلف استان از ۱۵ اسفند ماه جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۱ اسفند ماه جاری اعزام مردم به مناطق دوران دفاع مقدس از محله‌ها آغاز می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه