وکیل مهدی هاشمی، حکم قطعی دادگاه آقازاده را اعلام کرد!

در حالی که مهدی هاشمی رفسنجانی متهم به انواع اتهامات اقتصادی و سیاسی است، وکیل وی مدعی شد: یقینا ایشان تبرئه می‌شود. وی حتی ادعا کرد: هیچ دلیلی در پرونده وجود ندارد و مسئولان قضایی نیز به این مسئله اقرار دارند!

وکیل مهدی هاشمی، حکم قطعی دادگاه آقازاده را اعلام کرد!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از ایلنا، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم سید صادق طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: همه مسائل مطرح شده دروغ است و یقینا ایشان تبرئه می‌شود چون هیچ دلیلی در پرونده وجود ندارد و خودشان نیز به این مسئله اقرار دارند.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از خودشان کیست گفت: مسئولان قضایی کم و بیش به این مسئله خودشان اقرار دارند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوال دیگری منبی بر اینکه آیا ختم دادرسی اعلام شده است گفت: نه فعلا ختم دادگاه اعلام نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چقدر احتمال می‌دهید قبل از عید این مسئله تمام شود؟ گفت: نمی دانم چون اگر دادگاه تشخیص دهد باید تحقیق بیشتری انجام دهد٬ ادامه می‌دهد و گرنه رای صادر می‌کند.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که یکی از موارد اتهامی آقای مهدی هاشمی ماده ۴ قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس٬ ارتشاء و کلاهبرداری بوده است آیا شما آن را تایید می‌کنید٬ بیان کرد: چنین چیزی دروغ است و چنین چیزی نبوده است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که شما می‌گویید چنین چیزی نبوده است پس چرا تا به امروز این دادگاه برگزار شده است گفت: خیلی از حرفها زده شده است اما بیشتر ادعاها مبتنی بر اظهارات افراد بود و ما با اسناد رسمی آنها را پاسخ دادیم به این دلیل که دست آنها خالی است و هیچ چیزی ندارند.
علیزاده طباطبایی در پایان در باره فایلهای صوتی گفت: این فایل‌ها هنوز کارشناسی نشده است زیرا قاضی این مسئله را تشخیص نداده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه