آقای هاشمی! به عمل کار برآید؛ بین انقلاب و فرزند بهایی‌دوستتان کدام را انتخاب می‌کنید؟

فائزه هاشمی رفسنجانی که پیش از این به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم و شش ماه حبس کشیده است، در مصاحبه اخیر خود با روزنامه فیگارو که با استقبال ضد انقلاب خارج‌نشین مواجه شده نیز این رویه تبلیغی را ادامه داده است

آقای هاشمی! به عمل کار برآید؛ بین انقلاب و فرزند بهایی‌دوستتان کدام را انتخاب می‌کنید؟

به گزارش هشت دی نیوز، فائزه هاشمی که می‌کوشد هرچند وقت یکبار با اظهارنظرهای عجیب و غریب و ساختارشکنانه، خود را در فضای رسانه‌ای مطرح کند این بار ضمن تکرار مواضع ضد انقلاب به تجلیل از بهایی‌ها و سازمان جهنمی منافقین نیز پرداخته است.

به گزارش رجانیوز فائزه هاشمی رفسنجانی که پیش از این به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم و شش ماه حبس کشیده است،  در مصاحبه اخیر خود با روزنامه فیگارو که با استقبال ضد انقلاب خارج‌نشین مواجه شده نیز این رویه تبلیغی را ادامه داده است و با اشاره به مردم هنوز کامل ناامید نشده‌اند ولی امیدشان نسبت به قبل کمتر شده، علت این مساله را به تندروهای مخالف دولت نسبت داده و می‌گوید: به عنوان مثال تورم تا ۱۵درصد کاهش یافته، در حالی که قبلا ۴۰ درصد بود. مشکل، فوق محافظه‌کاران هستند که چوب لای چرخ او[ حسن روحانی] می‌کنند. هدف آنها روشن است: آنها نمی‌خواهند او موفق شود. بدین ترتیب مردم ایران بازهم ناامیدتر از قبل خواهند شد و به همین دلیل است که فکر می‌کنند باید در انتخابات آینده مجلس در سال آینده پیروز شوند.»

او در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره محکومیت شش ماهه‌اش به جرم تبلیغ علیه نظام می‌گوید:  «من نیز به مانند بسیاری از زندانیان به اتهام تبلیغ علیه نظام به زندان افتادم. من در بخش سیاسی زندان اوین بودم و با من نیز، با اینکه فرزند یکی از بنیانگزاران جمهوری اسلامی هستم، درست به مانند دیگر زندانیان رفتار می‌شد. پنج روز را در سلول انفرادی گذراندم. دیگر زندانیان این امید را داشتند که زندانی بودن در کنار دختر رفسنجانی وضعیت آنها را بهتر خواهد کرد. » این سخنان دختر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی است که محسن هاشمی در ایام بازداشت مهدی و فائزه هاشمی به نقل از پدرش گفته بود: «بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه ها من با بچه مردم نیستنظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فررزندان ایشان برخورد شود.» تعابیری که وقتی با فشارهای پشت صحنه برای تاثیر بر روند رسیدگی به جرائم آنها همراه می‌شود؛ یاد و خاطره اقدامات آیت‌الله منتظری در جریان رسیدگی به پرونده سیدمهدی هاشمی معدوم را در اذهان زنده می‌کند.

فائزه هاشمی در ادامه این گفت‌و‌گو  درسهایی که از زندان جمهوری اسلامی آموخته را اینگونه بیان می‌کند: «علی‌رغم تمامی مشکلاتی که وجود داشت، از این تجربه پشیمان نیستم و حتی نکات مثبت بسیاری از آن به دست آوردم. زمانی که زندانی بودم، کسانی را دیدم که از آنها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم: بهایی ها، طرفداران مجاهدین، اصلاح طلبان؛ و در یک کلام تمامی کسانی که در ایران برای ایده‌های خود مبارزه می کنند.» این اولین بار نیست که فائزه هاشمی به تجلیل از عناصر ضد انقلاب می‌پردازد. او پیش از این نیز در دوران اصلاحات اقدام به درج پیام نوروزی فرح پهلوی در نشریه «زنان» که تحت مدیریتش بود پرداخته بود. همچنین در فتنه ۸۸ نیز بارها در تجمعات و فراخوان‌های ضد انقلاب شرکت کرده و مواضع تندی نیز گرفته بود.

این در حالی است که هاشمی در نامه‎ای که در رابطه با دوران سپری کردن محکومیت خود نگارش کرده بود نیز از عناصر گروهک فرقه رجوی که هم بند وی بودند، به عنوان « مجاهدین» یاد کرده بود.

سوابق اقدامات ساختارشکنانه و ضدانقلاب فائزه هاشمی درحالی است که هاشمی رفسنجانی بارها بر دفاع از او تاکید کرده و با تعابیری مثل « نمی‌گویم اصیل‌ترین خانواده‌ای که به این انقلاب پایبند باشد، خانواده‌ ماست، ولی بچه‌های من همه انقلابی‌اند» جواب منتقدان اقدامات ضد انقلابی فرزندش را داده بود. اما این اقدامات نه تنها تاثیر مثبتی در کاهش این مواضع نداشته بلکه به جری‌تر شدن او نی انجامیده است. تا جایی‌که این‌بار رسما به حمایت از فرقه منحرف و استعماری بهائیت و گروهک محارب منافقین که دستش به خون بیش از ۱۷هزار شهید آلوده است پرداخته است.

سکوت هاشمی رفسنجانی و حمایت‌های گاه و بیگاه از فرزندانش در حالی است که او بارها از علاقه و وفاداری خود به انقلاب سخن گفته اما از اقدامات و مواضع ضد انقلابی برخی فرزندانش از جمله فائزه و مهدی اعلام برائت نکرده است. تناقضی که با اعتراض برخی بزرگان انقلاب نیز مواجه شد.

به نظر می‌رسد حالا که فائزه هاشمی رسما و صریحا پا را از دایره انقلاب و ضد انقلاب فراتر گذاشته و از فرقه استعمارساخته بهاییت که آلت دست اسرائیل هستند حمایت و تجلیل کرده است، وقت مناسبی برای محک خوردن ادعای وفاداری هاشمی به اسلام و انقلاب و انتخاب صریح بین خانواده و فرزندانش باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه