اجرای آهنگ توسط گروه موزیک در ایام نوروز که مصادف با ایام فاطمیه است!

سرپرست شهرداری رشت از توزیع ۱۵ هزار نقشه راهنمای گردشگری توسط شهرداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: گروه موزیک شهرداری رشت در ایام نوروز موسیقی زنده اجرا می‌کنند

اجرای آهنگ توسط گروه موزیک در ایام نوروز که مصادف با ایام فاطمیه است!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از پیک دانشجو ؛ کریم سرپرست در نشست ستاد استقبال از بهار شهرداری این شهر، با اشاره به تلاش برای زیباسازی شهر رشت، اظهار داشت: ۱۵ هزار نسخه نقشه گردشگری  توسط روابط عمومی شهرداری برای ایام نوروز ۹۴ تهیه و به چاپ رسیده است.

وی از اجرای آهنگ توسط گروه موزیک در ایام نوروز خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا در سال جدید امکانات مناسبی را برای میهمانان نوروزی و مردم شهر فراهم کنیم تا شاهد پویایی و نظم شهری بیش از گذشته باشیم.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های لازم امسال در موعد مقرر پاکسازی ورودی وخروجی‌های شهر و حاشیه رودخانه‌ها توسط مناطق انجام می‌شود.

علی بهارمست از  لکه‌گیری آسفالت، مرمت چاله‌های خیابان‌های اصلی شهر، رنگ آمیزی و محو شعارهای بی‌مورد در سطح دیوارهای شهر، رنگ آمیزی و پاکسازی گاری‌های حمل زباله، تسطیح زمین‌های بایر و رفع مشکلات زیست محیطی  خبر داد و گفت: این اقدامات توسط مناطق پنج گانه شهرداری انجام می‌شود.

وی از جمع آوری خاکروبه حاشیه پیاده روها وجمع‌آوری جداول شکسته خبر داد و افزود: طرح پاکسازی عمومی انجام می‌شود و جمع آوری پرده‌های تاریخ گذشته  در سطح شهر به همت  سازمان زیبا سازی انجام می‌شود. معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: گل آرایی بلوارها و میادین و کشت گل‌های مناسب فصلی در پارک‌ها و رفوژها و عرصه‌های فضای سبز شهری، عرضه گل و گیاه در ایام نوروز، توزیع نهال رایگان همزمان با روز درختکاری به منظور گسترش فرهنگ زیست محیطی، از سوی سازمان پارک‌ها اجرایی می‌شود.

بهارمست، آماده‌سازی گلزار شهدا به منظور غبار روبی و عطر افشانی در سال نو، پاکسازی جلوی مساجد، بهسازی معابر و خیابان‌های منتهی به جاذبه‌ها و تاسیسات گردشگری، جمع آوری متکدیان توسط سامانکده شهرداری و ستاد رفع سد معبر و جمع آوری انسداد کنندگان شوارع اصلی را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

 

پایگاه خبری پیک دانشجو از مسوولین فرهنگی درخواست دارد، برنامه نوروزی خود را متناسب با ایام فاطمیه تنظیم نمایند. تا بی احترامی و اهانتی به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) نشود. همینطور از مسوولین نظارتی درخواست می شود با این مسائل ضدفرهنگی برخورد مناسب و قاطع نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه