راهیابی دانش آموز نخبه سماواحد رشت به المپیاد جهانی مهارت ۲۰۱۵ کشور برزیل

معاون سما واحد رشت خبر داد:راهیابی دانش آموز نخبه سماواحد رشت به المپیاد جهانی مهارت ۲۰۱۵ کشور برزیل

راهیابی دانش آموز نخبه سماواحد رشت به المپیاد جهانی مهارت ۲۰۱۵ کشور برزیل
به گزارش هشت دی نیوز، علیرضا آزادبر اظهار کرد: احمدرضا ملاپور دانش‌آموز دبیرستان پسران سما واحد رشت (دوره دوم) با کسب رتبه نخست کشوری به مسابقات جهانی مهارت برزیل راه یافت
وی با اشاره به اینکه چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت در مردادماه ۹۴ در کشور برزیل برگزار می‌شود، افزود: احمدرضا ملاپور دانش‌آموز نخبه دبیرستان پسران سما واحد رشت در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه به این مسابقات راه یافته است.
دبیر شورای سیاستگذاری سما گیلان ادامه داد: احمدرضا ملاپور متولد دی‌ماه ۷۵ است و در رشته ریاضی فیزیک در مقطع متوسطه پسران سما واحد رشت دوره دوم تحصیل می‌کند.
*کسب مدارج بین‌المللی هدف مهم ملاپور
احمدرضا ملاپور دانش‌آموز نخبه گیلانی نیز در حاشیه جلسه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره دوره‌ها و مهارت‌های خود گفت: ابتدا با دوره Network که دوره مبانی و مقدماتی شبکه بود آغاز و برای خود برنامه‌ریزی کردم تا مدارک بین‌المللی این دوره‌ها را کسب کنم.
وی ادامه داد: پس از نخستین دوره وارد دوره‌های تخصصی مایکروسافت با نام MCITP شدم که براساس Windows Server2008 در آن سال برگزار می‌شد و در نهایت پس از سپری شدن دوره‌های مایکروسافت به صورت کامل و اخذ مدارک با راهنمایی اساتید خود برای شرکت در آزمون بین‌المللی مایکروسافت موفق به اخذ آن مدارک شدم.
این دانش‌آموز مستعد تصریح کرد: پس از آن در دوره‌های CISCO شرکت و CCNA ،CCNP،CCNA Security را با موفقیت سپری کردم.
احمدرضا ملاپور نماینده اعزامی ایران برای المپیاد جهانی worldskills در رشته network administratin – it برای سال ۲۰۱۵ است.
وی عضو بنیاد ملی نخبگان و ریاست جمهوری و نفر نخست کسب مدال طلای کشوری چهاردهمین المپیاد ملی مهارت در رشته «فناوری اطلاعات ‌ـ‌ مدیریت سیستم‌های تحت شبکه» است.
ملاپور دارای رتبه‌های برتر و دیپلم افتخار کشوری در سیزدهمین المپیاد ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات‌ ـ‌ مدیریت سیستم‌ها تحت شبکه و نفر نخست گیلان برای چهاردهمین المپیاد ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات‌ ـ  مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، نفر نخست استان گیلان برای سیزدهمین المپیاد ملی مهارت در رشته «فناوری اطلاعات‌ ـ‌ مدیریت سیستم‌ها تحت شبکه، در دو سال اخیر بوده است.

ملاپور دارای مدارک سیسکو و Certificateهای بین‌المللی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه