نمایشگاه ازدواج در رشت یا فروشگاه لوازم خانگی! / از غرفه جراحی زیبایی گرفته تا کشف حجاب دختران! + تصاویر

به یکی از مشاوران گفته شد چطور می شود سوالاتمان را بپرسیم؟ وی با دادن “کارت ویزیتِ” دفتر مشاوره خود واقع در یکی از خیابان های رشت گفت: شما می توانید به این آدرس تشریف بیاورید و با پرداخت هزینه ای ویزیت شوید.

نمایشگاه ازدواج در رشت یا فروشگاه لوازم خانگی! / از غرفه جراحی زیبایی گرفته تا کشف حجاب دختران! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هشت دی نیوز، چندی پیش مسئولان فرهنگی شهر رشت در مصاحبه هایی خبر از افتتاح نمایشگاهی با نام “سیمای ازدواج” در محل دائمی نمایشگاه های گیلان دادند و عنوان کردند که قرار است این نمایشگاه با محوریت سبک زندگی اسلامی، ترویج جوانان به ازدواج، برگزاری مسابقات فرهنگی و … برگزار شود.

یکی از مواردی هم که بسیار در تبلیغاتشان بیان می کردند، برپایی غرفه های پاسخ گویی به مسائل ازدواج جوانان با مشاوران توانمند و خوش ذوق بود که با آغوش باز خود میزبان و پذیرای جوانان خواهند بود.

IMG_9183

بعد از افتتاح جشنواره سیمای ازدواج، چند نفر از دانشجویان برای بهره بردن از این غرفه های فرهنگی! راهی نمایشگاه شدند.

یکی از این دانشجویان در گفتگو با ۸ دی نیوز خاطرنشان کرد: بنده به همراه دوستانم تصمیم گرفته بودیم که از این نمایشگاه بازدیدی کنیم و سوالاتی در خصوص ازدواجمان از مشاوران بپرسیم. همین که وارد نمایشگاه شدیم، ابتدا فکر کردیم اشتباه آمده ایم زیرا نصف مساحت نمایشگاه را به فروش گل و گیاه اختصاص داده بودند!

IMG_9158

IMG_9151

وی همچنین افزود: بعد از دقایقی چرخیدن در نمایشگاه، بالاخره به قسمت سیمای ازدواج رسیدیم. با کمال شوق و اشتیاق در پی یافتن غرفه های سبک زندگی اسلامی بودیم ولی با کمال تاسف چیزهایی که نباید میدیدم آنجا دیدیم. از غرفه مشاوره برای جراحی زیبایی گرفته تا فروش لباس عروسهای غربی در نمایشگاه مشاهده کردیم!

 

IMG_9188

IMG_9189

IMG_9193

simay ezdwvaj

IMG_9178

 

این دانشجوی جوان ابراز نمود: هرچه گشتیم نتوانستیم غرفه پاسخ گویی به مسائل ازدواج را پیدا کنیم، ولی بعد از اینکه با پرس و جو، این غرفه را یافتیم، دیدیم که دو مرد و چهار زن به عنوان مشاور دور هم هستند، به یکی از آنان گفتیم چطور می شود سوالاتمان را بپرسیم؟ وی با دادن “کارت ویزیتِ” دفتر مشاوره خود واقع در یکی از خیابانهای رشت گفت: شما می توانید به این آدرس تشریف بیاورید و با پرداخت هزینه ای ویزیت شوید!!!

IMG_9217

IMG_9186

IMG_9205

IMG_9163

 

وی بعد از اظهاراتش در خصوص غرفه مشاوره، گفت: یکی از صحنه های دیگری که قلبم را بسیار لرزاند و باعث شد بغضی در گلویم بنشیند، کشف حجاب در نمایشگاه و پوشش زننده برخی از دختران و زنان بود!!!

IMG_9210

IMG_9175

IMG_9166

۴۶۴۶

وی در پایان ضمن دلخوری شدید از مسئولان فرهنگی استان تصریح کرد: خواهش بنده و تمام دانشجویانی که فریب تبلیغات شما را خوردیم و از شهرستانهای دور به این نمایشگاه آمدیم این است که خواهشا با احساسات ما بازی نکنید.

IMG_9185

IMG_9195

لازم به ذکر است که آقایان مدیر کل و مسئولان فرهنگی استان، با افتخار تمام در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این نمایشگاه شرکت کرده و به خود بالیدند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
واقعا برای مدیران مدعی فرهنگی استان گیلان متاسفم!!! ... شهدا بخدا شرمنده ام که نمیتونم کاری کنم...
رسول
وای بحال مسولان بی مصرف استان که روزی باید جوابگوباشن
حسن نیا
خدایا امام زمان را برسان تا از شر مدیران بیخیال و ضد فرهنگ اسلامی راحت شویم
بینام در پاسخ به حسن نیا
الهیییییییییییییییییییی آمین
باقری خطیبانی
ایا این نمایشگاه را از امریکا ، اسراییل امدند بر پا کردند چرا در خیابان گشت عفاف میگذاریم مجوز ان را چه کسی داده نظارت وجود ندارد؟؟!! کسانی پشت اینگونه مسایل هستند با انگیز کاملا برنامه ریزی شده دارند عمل میکنند حتی با طراحی دوستانشان ان طرف ابها به دنبال شاد کردن شان هستند
آشنا در پاسخ به باقری خطیبانی
کسانی که از نمایشگاه بازدید نکرده اند چگونه یک طرفه به قضاوت می پردازند آیا صحت گفتار یک نفر ملاک تصمیم گیری ما باید باشد پس وای بحال ما که همیشه غلط می نوسید و فقط کور کورانه نظر می دهید
فاطمه
من جای مسئولان فرهنگی استان بودم، سریعا استعفا می دادم مگه آدم با دغدغه فرهنگی تو استان و شهر، کم داریم؟!؟!؟!
ناشناس
این برنامه با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت برپا شده
یا حق در پاسخ به
کسی که خود ناموس مردم را با حجاب بد به ملا عام می گذارد و به تصویر می کشد خود گناهی بزرگ تر مرتکب شده است/راستی یادمان باشد همین انتقادهای غیر اساسی و غیر منصفانه جامعه ی ما را به این جا کشانده است/ای کاش آن دانشجو به جای انتقاد می دانست که راه حل این همه بدحجابی نه در نمایشگاههای ما بلکه در سطح جامعه ما چیست/من جای او بودم بجای وقت گذرانی در نمایشگاههای به قول خودش بد و عکاسی از بی عفتی به دنبال حل این مشکل در سطح جامعه با تحقیق و کمک به مسئولین این امر بر می آمدم/حالا واقعا مسئول بدحجابی در سطح جامعه چه کسی است؟؟؟؟؟؟ و ششما برای این معظل چه کاری میکنی؟ بجز عکاسی و به تصویر کشیدن ناموس مردم در سایت خود ؟ ما نیز شرمنده امام زمانمان هستیم/
مری در پاسخ به یا حق
شما که انقدر سخن می پراکنبد راه حل بدهید.
ناشناس
رییس [...] رشت پا رو پا می اندازد و همه اداره رابسیج میکند تمام قد در خدمت [...] وموسسه او باشد. مدیر کل [...] هم چشم و گوش بسته هر جا این رئیس نمونه اش میفرماید جهت سخنرانی آماده است.
یا حق
با سلام و احترام متاسفم برای دانشجویی که این موارد را دید و بسیار لذت برد از اینکه توانست در قالب عکس و تصویر ناموس مردم را نیز به دیگران نشان دهد، برادر یا خواهر من تا حالا خواب بودید یا قبل از آمدن به این نمایشگاه از کوچه و خیابان خود نگدشته بودید؟ تا این صحنه های تکراری و تاسف بر انگیز را ببینید؟ شرمنده از این که هنوز علم کافی ندارید از اینکه نشر تصویر گناه خود گناهی بس بزرگ است / مواظب خودت باش،ضمن اینکه شما چرا این همه کم و کاستی های جامعه را با یک غرض ورزی عجیبی و با فتوشاپ در برخی از عکسها به گردن برخی از مسئولان محبوب این شهر می اندازید ؟ به نظرم عزیز بزرگوار خودت را اصلاح کن/
راه در پاسخ به یا حق
چکار باید کرد؟؟؟ کسی جرات داره تو اینجاها امر بمعروف کنه؟ اگه جونشو دوست نداره بر بکنه مسئولین محبوب!!!تان هم که خودشونو زدن به خواب خب به جز این کار که عمق فاجعه رو نشون میده چیکار میشه کرد؟؟؟
آنلاین در پاسخ به یا حق
شما چرا ناراحتی یا حق!! نکنه از اقوام شماست! شما مانند کسی هستی که بعد از کشتن امام علی گفتند که آیا علی نماز می خوانده!؟ از بس در فرعیات دین گیر کرده اید که از اصل موضوع غافل هستید
خودم در پاسخ به یا حق
مسئول محبوب؟ آقای یا حق چقدر خودتون رو تحویل گرفتید. بسه دیگه [...]
ناشناس
این مبلهای سبز رنگ که عکسش را بالا گذاشته اید متعلق به مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت است
میثم
به کجاچنین شتابان,ممالک غربی روزبه روزبه اسلام نزدیکترمیشوندومابه تحجرجای بسی تاسف دارددراین که مسئولین فرهنگی استان درخواب غفلت بسرمی برندشکی نداریم آی اونی که گفتی کسی که این عکس هاروگذاشته عقده ای هست بایدگفت بایدنشان دادبایدفریادزداینقدرکه تادراین فریادزدن وگفتن جان داداون مسئولیتی که برعهده من وتوگذاشته شده وبرگردن مسئولین متحجراستان ازطرف بهترین پاکان ازجان گذشته این کشورپس چی میشه چندصبازنده ایم چقدروقت موندن داریم تاکی به هرقیمتی میخواهیم زندگی کنیم که این یک زندگی لجنیست من متاسف نیستم بلکه شرم دارم بازبودن درکنارچنین مدیران بی غیرت وبی مبالات شهررشت
حق نشناس
آقای یاحق آیا خودت به حق برمسندی یاناحق،ازشما که خانواده شهید هستید وروضه اباعبدالله برگزارمیکنید بعید است، یااین کارتان حق است یا آن،درعجبم میز چه هاکه نمیکند،مومن!!!
محمدرضا
این دومین باریست که موسسه [...] گندمیزند یکباردرنمایشگاه عفاف و حجاب میدان امام حسین واین هم دومین بارهردوهم بامجوزارشاد،ظاهراتاسه نشه بازی نشه. خدابه خیرکند.
آشنا در پاسخ به محمدرضا
اقا محمد رضا نمی دانم اصلا از این منایشاه بازدید کرده اید یا نه ولی معلومه تو سطح شهر علی الخصوص گلسار و برخی تالارهای عروسی شهر نمی روید شاید هم نابینا و یا کور دل هستید که این همه فساد را در شهر می بینید و نظر نمی دهید و وقتی چند جوان نمایشگاهی بدون حتی یک ریال بودجه دولتی و حتی کمک دولتی برپا می کنند فقط از روز کم بینی و حسادت و جهل در اطلاعات نظر عامیانه و بی خردانه می دهید
محمدرضا
آقای یاحق این جمله(( مسولین محبوبت))منوکشته، تودراز بی قواره محبوبی یا آن خواهرمجری روبان پاره کن؟
ناشناس
چرا نظرات راجع به رفیق شفیقتان [...] را نمی گذارید تهدید می شودید یا تطمیع
الفتی
افسوس . . .
یکی از بچه های هیئت
واقعا از اقای [...] که انقدر ادم متدینی هستن توقع برگزاری چنین نمایشگاهی رو نداشتم که ارائه ی [...] میکنه.
یه دانشجو
وای برما اف بر ما تف برما مشکل اینجاست که بعضی از مسئولین استانی ما هم یه چند تایی از اون اجنه هایی که عکساشونو گذاشتید توو خونه دارن.
کارمندارشادگیلان
بی حجابی در هرحال محکوم است تا اونجا که من میدونم برگزاری این نمایشگاه رو دو نهاد مردمی انجام دادند و ارشاد مجوزش رو داده ولی قرار باشد هر مجوزی رو ارشاد بده بعد تو یه گوشه ای یه تخلف بشه وبگيريم یقه ارشاد رو که البته بی انصافيست !!! پس اگر اینطور باشه مجوز نامگذاری کليه فروشگاهها رو ارشاد میده و از این به بعد باید هرچی تخلف تو اونجا بشه ارشاد پاسخگو باشه؟؟!! پس با این اوصاف مدیرکل ارشادباید یک تنه جواب همه دستگاهارو باید بده دیگه خوش به حال ادرات نظارتی و امنیتی که در حاشیه امن هستند! همه بخوابید ارشاد بیچاره گیلان بيدارست!
نسيم
كارمندمحترم ارشاد! شما نكران خودت باش نه بقيه،مشكلت روهم توجيه نكن،قياس مع الفارق هم نزن،درضمن به دورازادبه يك آدم[..]،مواظب مثال زدنت هم باش ((آسوده بخوابيد))مال دوران شاهنشاهيه نه كشوري انقلابي اسلامي!تذكرادارات نظارتي هم دراختيارات شما نيست، عزيزدل، برادر حاج...توجيه نكن.
خودم
بسه بابا این میزتو یکم ولش کن .
ناشناس
۸ دی دمت گرم اگه شما این خبر و نمی گذاشتی این حامیان ارشاد کجا می تونستند از خجالت هم در بیان هیچکس خبر رو نمی خونه فقط تو کف کامنت های این خبرند. خدایش محبوبیت [...] را میتوان از لابه‌لای این کامنتها فهمید. واین حاجی همیشه حاضر در فضا ی مجازبا حوصله به تمامی کامنتها پاسخگو ست خدا قوت حاجی خیلی محبوب بوب بوب.....
ناشناس
ضمن تشکر از ۸ دی نیوز که با هر نیتی، داره فریضیه امر به معروف و نهی از منکر رو زنده نیگه می داره. و بدا به حال ما گیلانی ها که متولیان فرهنگیمون خوش بینانش تو خوابند و بی کفایت و بدبینانش بی تعهدن و فاقد هویت اصیل ایرانی - اسلامی. اگه سری به طاق بستان کرمانشاه زده باشید، رو حجاری ها می شه دید که زنای ایرانی قبل از اسلام حجاب داشتنو مرداش غیرت.
ناشناس
آیا در مقابل گناهان دیگری که در کشور عزیزمان از سوی مسولان کشور در رده های بالا و در مقیاس های بسیار بزرگ انجام میشود هم همین قدر رگ غیرتمان باد میکند؟!!! دوست عزیز البته که این مشکل هم بسیار دردناک است اما آیا ریشه یابی کرده اید که مسائل اینگونه از کجا نشئت میگرد؟!!! آیا میدانید تاثیر لقمه حرام چیست؟ آیا میدانید یکی از پیام مهم امام حسین در روز عاشورا این بود که علت انحراف سپاه عمر سعد حرام خواری آنها بود و به همین دلیل موعظه حضرت در ایشان موثر نمی افتاد. قدری بهتر بیندیشیم و به فکر اصلاح واقعی باشیم نه....
ناشناس
من یک کلمه میگم خطم کلام من برای همه مردم دلم میسوزه میلیارد. بلکه چندین هرار بیلیارد دار حال خارج کردن زیر خاکی هدی با ارزش کشورند این همه بانکها کلاح مردم رو برداشتند این همه پول ارز کشور رو بردند پول نفت رو بردند ملت رو خر میکنند با 43500 تومان هر ماه دارند کشور رو هم میفروشند کم کم بعد ما در فکر حجابیم اقایان محترم کونتو با جیب این اقایون گرم میکنید بسته حیا کن برو به خواهر مادر مردم نپر برو جلوی دزدی رو بگیر نمیخواد بگی منم ادم هستم بودی جلوی انهارو میگرفتی نه به زن بچه مردم توهین کنی نظر من بود
محمد
اصن فضولی حجاب مردم بع شما نیومدع
در حاشیه