ابتکار برای رفع حصر خائنین به ملت،انفعال برای رفع حصر ۵میلیون خوزستانی

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که طی روزهای گذشته مورد انتقاد شدید مردم و رسانه های خوزستانی به دلیل سیاسی کردن معضل ریزگردها قرار گرفته بود روز گذشته بر علاقه وافر خود برای حضور فعال تر در مجادلات سیاسی صحه گذاشت.

ابتکار برای رفع حصر خائنین به ملت،انفعال برای رفع حصر ۵میلیون خوزستانی

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از رهیاب نیوز، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که طی روزهای گذشته مورد انتقاد شدید مردم و رسانه های خوزستانی به دلیل سیاسی کردن معضل ریزگردها قرار گرفته بود روز گذشته بر علاقه وافر خود برای حضور فعال تر در مجادلات سیاسی صحه گذاشت.

ابتکار که هنوز نتوانسته برای سوالات چالشی خبرنگاران خوزستانی پاسخی در خور دهد و برنامه قانع کننده ای برای حل معضل ریزگردها در خوزستان داشته باشد روز گذشته در جشن سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریف حضور یافت.

رئیس سازمان محیط زیست در این مراسم کاملا سیاسی، در حالی که با ماسک های همدردی دانشجویان با مردم خوزستان مواجه بود از احزاب  و وعده های رئیس جمهور گفت ولی  حتی یک کلمه اشاره به بحران گردوخاک خوزستان نداشت.

وی که به نظر می رسد بیش از ریاست برکرسی حفاظت محیط زیست به پست های سیاسی علاقه دارد به اظهار نظر در خصوص رفع حصر سران فتنه نیز پرداخت و اظهار داشت:دولت تلاش خود را برای رفع تمام حصرها و ایجاد فضای بازسیاسی می‌کند ولی این در اختیار روحانی نیست و قوای مختلف باید همکاری کنند.

این مطالب در حالی از طرف ابتکار مطرح می شود که ۵میلیون خوزستانی در حال آمده شدن برای قرار گرفتن در حصری هستند که به دلیل بی تدبیری های سازمان محیط زیست و دستگاه های مربوطه به آن ها تحمیل شده است.

اهمیت حصر ۵میلیون خوزستانی در گردوخاک آلوده به انواع بیماری ها در مقابل قرار گرفتن چند خائن به ملت در مکان هایی امن با امکانات ویژه برای هر عقل سلیمی قابل تردید نیست ولی گویا خانم مدیرکل به قول نماینده مردم اهواز هنوز از لحاظ ذهنی اهمیت بحران پیش آمده در خوزستان برایش روشن نشده است.

جالب اینجاست که ابتکار در بخشی از اظهارت خود در جمع دانشجویان می گوید: مهمترین آزمون امروز ما چه اصولگرا باشیم چه اصلاح‌طلب، اخلاق و کارآمدی است. اینکه من به عنوان مسئول محیط زیست بتوانم جوابگوی مسئولیت خودم باشم.

حال سوال اینجاست که ابتکار چه پاسخی برای ۵میلیون خوزستانی که از عوارض بحران ریزگردها رنج می برند داشته است؟

 

چرا رئیس سازمان محیط زیست به جای پیگیری و اظهارنظر در حوزه مسئولیت خود نشست های سیاسی را ترجیح داده و حتی نگاه سیاسی خود را در بحران ریزگردها که مربوط به حوزه مسئولیت وی است دنبال می کند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه