اهدا سبد کالای نوروزی به دانش‌آموزان یتیم و بدسرپرست رشت

مدیر موسسه خیریه الهه نور امامت رشت گفت: دانش آموزان یتیم و بی‌بضاعت تحت پوشش این موسسه سبد کالای نوروزی خود را دریافت کردند.

اهدا سبد کالای نوروزی به دانش‌آموزان یتیم و بدسرپرست رشت

به گزارش هشت دی نیوز، شیرین ریحانی، مدیر موسسه خیریه الهه نور امامت رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با بیان اینکه این موسسه با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه به خصوص دانش آموزان بدسرپرست و بی‌سرپرست راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون ۲۵۰ دانش‌آموز یتیم و بدسرپرست تحت پوشش این موسسه هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ترک تحصیل کرده، کودکان کار و خانواده‌هایی که برای تهیه امکانات مالی دانش آموزان به مدرسه دچار مشکل هستند، توسط این موسسه شناسایی و تحت پوشش قرار می‌گیرند.

ریحانی با بیان اینکه نوعدوستی فرهنگ دیرینه ایرانیان است، اظهارکرد: این موسسه با کمک فرهنگیان در تهیه مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت، هزینه تحصیلی، پوشاک و مواد غذایی فعالیت می‌کند.

وی از اهدای سبد کالا به دانش‌آموزان تحت پوشش این موسسه خبر داد و اذعان داشت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز سبد کالا شامل گوشت، برنج، قند، شکر، چای، روغن، رب، ماکارونی و عدس به ۲۵۰ دانش‌آموز تحت پوشش این موسسه خیریه اهداشد.

ریحانی با بیان اینکه این موسسه در تلاش است تا از ترک تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت جلوگیری کند افزود: کمک به ترک اعتیاد نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف این موسسه است.

‌وی تصریح کرد: نیکوکاران نوع‌دوست می توانند جهت کمک به این موسسه مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۴۷۰۹۶۰۵۸۲۳ نزد بانک ملت واریز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه