قوه قضائیه بر مبنای عدالت حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروزه چشم امید بسیاری از مردم ایران مخصوصاً جوانان نسل سوم انقلاب به دادگاهی است که همه از کلیت فساد سیاسی و اقتصادی متهم آن آگاه هستند و از قوه قضائیه انتظار دارند تفاوتی میان یک آقازاده و افراد عادی قائل نشود و بر مبنای عدالت حکم مهدی هاشمی را اجرا کند.

قوه قضائیه بر مبنای عدالت حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

به گزارش هشت دی نیوز، حسین زینلیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص دادگاه مهدی هاشمی اظهار داشت: ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ با انقلاب خود به رهبری امام خمینی(ره) خواستار برقراری عدالت اجتماعی در سرتاسر کشور شدند.

وی افزود: در چشمه جوشان انقلاب اسلامی، در برقراری عدالت فرقی میان مستضعف و آقازاده‌ای که پدرش در قدرت بود وجود ندارد.

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مردم نمی‌خواهند در نظام اسلامی تبعیضی را شاهد باشند، گفت: متاسفانه در چندین سال اخیر به خاطر زیرکی و بعضی خلاءها، عده‌ای از سوءاستفاده‌گران بیت‌المال توانستند آرامش اقتصادی ایران را متشنج کنند و از سوی دیگر با رانت‌ها و اختلاف‌های گوناگون نگذارند عدالت اجتماعی در مملکتی که هزاران شهید داده محقق شوند.

زینلیان تصریح کرد: امروزه چشم امید بسیاری از مردم ایران مخصوصاً جوانان نسل سوم انقلاب به دادگاهی است که همه از کلیت فساد سیاسی و اقتصادی متهم آن آگاه هستند و از قوه قضائیه انتظار دارند تفاوتی میان یک آقازاده و افراد عادی قائل نشود و بر مبنای عدالت حکم مهدی هاشمی را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه بداند اگر برمبنای عدالت و بدون هیچ‌گونه مصلحت اندیشی، هرگونه حکمی را در خصوص مهدی هاشمی صادر کند ملت و دوستداران انقلاب از این اقدام انقلابی‌شان حمایت می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه