اقرار یک بازداشت شده گیلانی فتنه ۸۸ به عدم تقلب در انتخابات/ نباید صندوق ها بازشماری می شد

این اصلاح طلب گیلانی که دبیر سابق حزب کارگزاران استان و کاندیدای اصلاح‌طلبان در مجلس ششم بوده است ضمن بیان بازداشت شدنش در سال ۸۸ گفت: در انتخابات ۸۸ اصلاً به تقلب فکر نمی‌کردم.

اقرار یک بازداشت شده گیلانی فتنه ۸۸ به عدم تقلب در انتخابات/ نباید صندوق ها بازشماری می شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، روشنک سیاسی که از فعالان گیلانی و اصلی حزب کارگزاران و اصلاحات می باشد اخیرا مصاحبه مفصلی را با سرویس احزاب خبرگزاری فارس انجام داده که در آن به نکات جالبی در خصوص انتخابات سال ۸۸ و فتنه های آن زمان اشاره و اعتراف کرد.

این اصلاح طلب گیلانی که دبیر سابق حزب کارگزاران استان و کاندیدای اصلاح‌طلبان در مجلس ششم بوده است در این گفتگو ضمن بیان بازداشت شدنش در سال ۸۸ گفت: در انتخابات ۸۸ اصلاً به تقلب فکر نمی‌کردم.

اظهارات و “اقرار” روشنک سیاسی بر عدم تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و لزوم احترام به رای مردم را در زیر می خوانید”: (مشروح این مصاحبه تفصیلی)

اینکه من در سال ۸۸ بازداشت شدم یک بحث جداست. اولاً من هیچ اشتباهی را در آن سال انجام ندادم، خیلی کار خوبی انجام دادم که در ستاد آقای موسوی فعالیت کردم چرا که فعالیت انتخاباتی هیچ جرمی نیست.

من اصلاً در مورد تقلب فکر نکردم. حتی وقتی آن‌ها در ستاد می‌گفتند تقلب من به آن‌ها می‌گفتم این خود شما هستید که دارید به تقلب دامن می‌زنید چون شما دارید به ما می‌گوئید که بگوئید تقلب شده است. این خودش دامن زدن است.

اصلاً‌ چرا دیگر دارید صندوق‌ها را بازشماری کنند چون کل دنیا دارند ما را نگاه می ‌کنند. سال ۸۸ یک انتخاباتی با شور شکل گرفت اما اینکه کاندیدای مورد نظرت رأی نیاورد دلیلی بر تقلب نیست انسان اگر احساساتی فکر کند، ناراحت می‌شود.

آن آقایی هم که تشریف آورد، مملکت را اینگونه کرد. ما حالا باید بدبختی‌هایی که این شخص رقم زد را جمع کنیم. تقلب نشد و آقای احمدی‌نژاد رأی آورد. قبول دارم رأی مردم مهم است و ما هم احترام می‌گذاریم.

ما فکر می‌کردیم آقای موسوی رئیس جمهور است اما نشد. چون مردم به آقای احمدی‌نژاد رأی دادند. در مورد تقلب نیز به نظرم اصلاً نباید بازشماری می‌شد چون دنیا داشت ما را نگاه می‌کرد و با خودشان به این شکل تحلیل می‌کنند که این‌ها انتخابات خود را قبول ندارند از اول می‌آیند رأی‌هایشان را می‌شمارند. مردم رأی دادند دیگر.

هرگاه در شورای مرکزی تصویب می‌شود که فلان کاندیدا در مجلس و یا خبرگان رهبری حمایت شود همه باید به رأی حداکثری تمکین کنیم که آقای کرباسچی این را رعایت نکردند و به ستاد آقای کروبی رفتند.

من به این اقدام شدیدا معترض بودم و الان هم این را نمی‌پسندم. من می‌گویم آقای کرباسچی اگر به ستاد آقای کروبی رفتند در این چند سال هم هیچ موضعی در مقابل آقای کروبی چه خوب و چه بد نگرفتند.

کرباسچی بعضی مسائل را شخصی می‌کند و از چهارچوب حزب خارج می‌شوند و چون این رویه تکرار شد من خسته شدم و از حزب کارگزاران استعفا دادم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
واقعا برای اونایی که هنوز هم به اشتباهشون تو فتنه ۸۸ پی نبردن و بازم میگن تقلب شده بود متاسفم.....
رهگذر
هههههههههههههههه.... خودشونم کم کم دارن میفهمن....ههههههه چقدر ما از اول میگفتیم اونا قبول نمیکردن......
حسین پور
عجبببببببببببب جالبه
یکی
خیلی شانته ان هشت دی نیوز بهشون بگو بشین
در حاشیه