آمار بالای خروج جوانان رشتی از استان و کشور نگران کننده است

عضو شورای اسلامی رشت ،گفت:امروز شهر رشت با آمار بالایی از خروج جوانان به استان های دیگر و خارج از کشور مواجه است و کم کاری در جذب و نگهداشت جوانان در شهر در حال رخ دادن است .

آمار بالای خروج جوانان رشتی از استان و کشور نگران کننده است

به گزارش  خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز،رضا رسولی در صحن علنی شورا با اشاره به اینکه باید اندکی احساس نگرانی کرد امروز بیش از یک سال و نیم از حضور ما در مجموعه شهرداری می گذرد گفت: همه ما با ایده ها و انگیزه های مشترک در بین مردم اعلام آمادگی کردیم و مردم به ما اعتماد  کردند.

وی با اشاره به خلا ها و مشکلات بسیار در شهر تصریح کرد: فعالیت های اعضای شورا بازخود چندانی ندارند توسعه اگر وجود دارد و باید انسان محور باشد.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان انسان باید محور توسعه باشد گفت: باید هر آنچه که وجود دارد برای آسایش شهروندان بسیج شود.

جوانان رشت از ابتدای ترین نیازهای روزمره تفریحی و رفاهی برخوردار نیستند

رسولی با بیان اینکه یک بخشی از شهروندانی که امروز تحت بی مهری و آسیب هستند جوانان می باشند تصریح کرد: نگاهی به زندگی روزمره آنها نشان می دهد که آنها از ابتدای ترین نیازهای روزمره ؛رفاهی و تفریحی و ورزشی ,فرهنگی و هنری برخوردار نیستند.

آمار بالای خروج جوانان رشتی از استان و کشور نگران کننده است

وی گفت:امروز شهر رشت با آمار بالایی از خروج جوانان به استان های دیگر و خارج از کشور مواجه است و کم کاری در جذب و نگهداشت جوانان در شهر در حال رخ دادن است .

عضو شورای شهر اظهار داشت : با همه دغدغه هایی که وجود دارد دلگیر می شوم وقتی می شنوم کمک به دو جوانی که در مسابقات آسیایی و المپیک برای ما مقام آورده اند در دستور ۲۵ و ۲۶ شورا قرار دارد

وی با بیان اینکه این مسئله در شهری که سالهاست قهرمان بومی ندارد نگران کننده است تصریح کرد: باید برای جوانان انگیزه ایجاد کرد باشگاه داماش این روزها شرایط خوبی ندارد

رسولی گفت: ما باید خود به دنبال ورزش بریم و منتظر نمانیم تا مجموعه ای از پای در بیاید وقتی مجموعه ای می تواند ۱۰ هزار جوانی که می توانند سر از قلیان سراها در بیارند را جمع می کند باید حمایت شود

وی با بیان اینکه نگذاریم باشگاه ها و امکان ورزشی دچار بحران شوند خاطرنشان کرد: باید نگهداری از نیروی جوان جدی تر باشد و جدی تر به سوی نیازها مردم به ویژه جوانان که موتور رو به توسعه شهر هستند حرکت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
وقتی بعضی آقایان در شورا به فکر ساخت و ساز شخصی خود هستند می شود همین...
در حاشیه