زنگ غدیر در مدارس گیلان به صدا در می آید

عبدالله بابایی پور از رسانه های استان خواست ستون‌ها، گزارش‌، گفت‌وگو، جذابیت و محتوای مطلوب از صفحات خود را به پرداختن به واقعه غدیر اختصاص دهند.

زنگ غدیر در مدارس گیلان به صدا در می آید

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، عبدالله بابایی پور دبیر بنیاد بین المللی غدیر گیلان در نشستی با خبرنگاران به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم عید غدیر خم،در رابطه با مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی مربوط با واقعه غدیر خم  به رایزنی پرداخت.

وی با این توضیح که بنیاد بین‌المللی غدیر در جهت نیل به اهداف مقدس خود، با ایجاد تشکیلات و دفاتر نمایندگی در مراکز استان‌ها، خارج از کشور و دستگاه‌های اجرایی؛ به انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های مهم فرهنگی می‌پردازد افزود: برنامه‎های شاخص و مناسبی با محوریت دستگاه‎های اجرایی در سطح استان  برنامه‎ریزی شده است.

قائم‌مقام بنیاد بین‌المللی غدیر گیلان با تاکید بر اینکه همه باید برای ترویج فرهنگ ولایت و امامت در جامعه تلاش کنیم از به صدا در امدن زنگ غدیر یک روز قبل از عید سعید غدیر در مدارس گیلان خبرداد و اظهارکرد: شاکله اصلی واقعه غدیر، ولایت اهل بیت(ع) است.

وی برپایی گفتمان غدیر ،دوره آموزشی رفتار علوی با همکاری استانداری گیلان  راه‌اندازی نهضت پیام کوتاه غدیر را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در گیلان برشمرد. و در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد غدیر یک نهاد غیر جناحی و گروهی است افزود: در این بنیاد انواع و اقسام جناحهای سیاسی غیر منحرف حضور دارند.

بابایی پور نقش بنیاد غدیر در برپایی مراسم عید غدیر را یک نقش هماهنگ کننده بین دستگاههای دولتی و اجرایی دانست و در ادامه از رسانه های استان خواست  ستون‌ها، گزارش‌، گفت‌وگو، جذابیت و محتوای مطلوب  از صفحات خود را به پرداختن به واقعه غدیر اختصاص دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه