استقبال از جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان بی سابقه است

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان گفت: اکران جدید ترین فیلم های ساخته شده در حوزه فیلم کودک و نوجوان در بیست و هفتمین جشنواره فیلم گیلان با استقبال خوب تماشاگران گیلانی همراه بوده است.

استقبال از جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان بی سابقه است

رضا ثقتی دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان گیلان با بیان اینکه طبق جدول ارسالی از ستاد مرکزی جشنواره می بایست روزی ۳ سآنس به نمایش فیلم ها اقدام می شد که با توجه به استقبال زیاد ، روزانه ۵ سانس در ۲ سالن مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء (ص) پخش فیلم صورت می گیرد.

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه گیلان توانسته برای ۳ سال پیاپی میزبانی همزمانی این جشنواره را داشته باشد ،  استقبال تماشاگران در این دوره به مراتب بیشتر از دوره های دیگر بوده است .

ثقتی دلیل این استقبال را علاقمندی مردم هنر دوست گیلان از فیلم و سینما ، همکاری خوب مدیران و مربیان مدارس رشت و تبلیغات گسترده و همکاری بسیار خوب صدا و سیمای مرکز گیلان دانست.

دبیر اجرایی این جشنواره در پایان بیان نمود : جشنواره ها با خود تعهدات و انتظاراتی بر جای می گذارند که پرداختن به این تعهدات چیزی جز ارتقاء سطح فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان را در بر ندارد و توجه به انتظارات کودکان در حوزه فرهنگ و هنر خاستگاه خانواده ها و دلسوزان از مدیران و سیاستگذاران فرهنگی است که این جشنواره ها پاسخی در خور شأن به این مطالبات می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه