نامزد انتخابات تالش نمی‌شوم و از فرمانداری استعفا نمی‌دهم

فرماندار آستارا ضمن اعلام این که نامزد انتخابات حوزه تالش بزرگ نمی شود گفت: انسان در هر کجا که باشد باید از فرصتها به نحو مطلوب استفاده کند، آستارا هم یک قطعه ای از سرزمین ما و گیلان ما در پهنه جغرافیایی تالش است.

نامزد انتخابات تالش نمی‌شوم و از فرمانداری استعفا نمی‌دهم

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، سیروس شفقی در رابطه با علت عدم استعفایش از فرمانداری شهرستان آستارا جهت نامزدی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی گفت: انسان در هر کجا که باشد باید از فرصتها به نحو مطلوب استفاده کند، آستارا هم یک قطعه ای از سرزمین ما و گیلان ما در پهنه جغرافیایی تالش است به هر حال انسان اگر وجدانش را قاضی کند که می تواند در جایی موثر واقع شود از نظر روحی نیز اغنا می شود.

وی افزود: علاوه بر این احساس کردم با گذشت مدت کوتاه یک سال از مسئولیتم در فرمانداری اگر وارد عرصه انتخابات شوم شاید آن فرصتهای لازم و حرکتهایی را که در منطقه بوجود آمده است تحت الشعاع قرار گیرد.

فرماندار آستارا ادامه داد: برای من جالب این بود که ۲۷ بهمن سالروز ورودم به فرمانداری آستارا بود و شاید بواسطه مشغله کاری حواسم به آن نبود اما مردم فهیم آستارا در سالروز ورودم به فرمانداری همانند شلوغی و استقبال روزهای اول ورود به فرمانداری، مرا را با لطف و محبتهای خودشان  شرمنده کردند و گفتند این شهرستان یک حرکتی کرده؛ یک موج امید و نشاطی در جامعه واقعا شکل گرفته و آن نشاط و شادابی و امید به آینده را حداقل مردم اینجا دارند.

شفقی با تأکید بر خواست مردم شهرستان آستارا مبنی بر ماندن در پست فرمانداری افزود: مردم از من درخواست داشتند که آنها را تنها نگذارم و حقیقتا به همین دلیل احساس کردم با رفتن من فرصتهایی برای این نظام و کشور از دست خواهد رفت و با ماندنم شادی مردم و امیدواری آنها به آینده حفظ خواهد شد.

فرماندار آستارا ادامه داد: «در مجموع با مشورتی که با دوستان از جمیع جهات داشتیم تصمیم گرفتیم برای مردم تالش دعای خیر داشته باشیم  و انشاالله مردم تالش را همیشه سر بلند و سر افراز ببینیم.

وی افزود: جا دارد از تک تک عزیزانی که در این مدت شرمنده محبتهای آنها شدم تقدیر و تشکر ویژه ای را داشته باشم. البته بزرگواری مردم تالش چیزی نیست که من بخواهم بگویم چون خودم بعنوان فرزند تالش نمی توانم و نیازی نیست که بخواهم از این قوم بزرگ تعریف کنم. آنها همیشه بزرگوار بودند. آرزوی سر بلندی و موفقیت برای تالش بزرگ را دارم و هر کجا که باشم خدمتگذار کوچکی برای مردم بزرگ تالش خواهم بود.

شایان ذکر است اول اسفند ماه آخرین مهلت برای استعفای مدیران جهت نامزدی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه