حواشی جلسه استانداری گیلان: قهر برخی مدیرکل‌ها وترک‌سالن/ بریز و بپاش شهرداری رشت!

در سالن غدیر استانداری گیلان جایگاه فرمانداران را جلوتر از مدیران کل تعیین کرده بودند که مورد اعتراض برخی از مدیران کل قرار گرفت و تعدادی از مدیران کل از جمله آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مراسم را ترک کردند.

حواشی جلسه استانداری گیلان: قهر برخی مدیرکل‌ها وترک‌سالن/ بریز و بپاش شهرداری رشت!

به گزارش هشت دی نیوز، همایش چشم‌انداز توسعه پایدار با حضور اعضای کمیسیون ملی یونسکو در ایران در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد.

برگزاری این همایش با حضور و سخنرانی استاندار گیلان عنوان شده بود اما محمدعلی نجفی به دلایلی در این همایش حضور نیافت و محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌امنیتی وی در مراسم حضور یافت.

میدان‌دار اصلی همایش چشم‌انداز توسعه پایدار فاطمه قدیمی رئیس ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت و فرانک پیشگر سخنگوی شورای اسلامی این شهر هستند و برگزاری همایش چشم‌انداز توسعه پایدار به مناسبت هفتادمین سال تاسیس یونسکو است.

در سالن شهید انصاری استانداری گیلان جایگاه فرمانداران را جلوتر از مدیران کل تعیین کرده بودند که مورد اعتراض برخی از مدیران کل قرار گرفت و تعدادی از مدیران کل از جمله آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مراسم را ترک کردند و احمدی‌پور معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان برای جلوگیری از ترک دیگر مدیران کل آنها را در جلوی سالن نشاند.

همایش مذکور در حالی برگزار شد که مدتی پیش نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت برگزاری آن را کاملاً اقدامی سیاسی خوانده بود و اظهار کرد: از مجموع مبلغ ۳۷ میلیون تومان هزینه برگزاری همایش چشم‌انداز توسعه پایدار در رشت، ۱۷ میلیون تومان را شهرداری تقبل کرده و بقیه هزینه‌ها توسط سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری رشت پرداخت می‌شود.

محمود باقری‌خطیبانی با بیان اینکه برگزاری چنین هزینه‌هایی به صلاح شهرداری رشت نیست، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب می‌شود تا شهرداری رشت به سرنوشت کارخانه‌هایی مانند ایران‌برک و فومنات دچار شود.

وی همچنین عنوان کرد: اعضای شورای شهر رشت از برآورد هزینه‌های مربوط به همایش مذکور بی‌اطلاع هستند./فارس

به گزارش ۸ دی نیوز، مظفر نیکومنش، رضا جمشیدی و فرانک پیشگر از اعضای شورای شهر رشت نیز این همایشی که رنگ و بویی سیاسی داشت را ترک نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یه دانشجو
حالا جلو بشینن یا عقب چرا اینقدر منیت واقعاً شهدای ما اینطوری بودن یه بسیجی ساده با آفتابه روی شهید زین الدین آب ریخت، این شهید زین الدین هیچ عکس العملی از خودش نشون نداد واقعاً آقایان مسئول توو شیعه خانه ی امام زمان مسئولیت گرفتن کار هرکسی نیست اون دنیا با مسئولین ایران خیلی کار دارنا
مرد تنها
خوب طبیعیه جایگاه فرمانداران از مدیران کل بالاتره چون نمایندگان عالی دولت هستند و این یه بچه بازی بود که کی کجا بشینه این طوری کار می کنند بعضیا؟؟
شهروند
اقای رهنما که خودش قهر کرد بعد از ظهر اصرار به جلسه خصوصی نمود و در لابی هتل به دیدن یونسکو رفت ! http://diyarmirza.ir/1393/12/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%84-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%DB%8C/#comment-12751
در حاشیه