طرح جامع بهداشت و محیط زیست رشت تدوین می شود

رئیس شورای اسلامی رشت از تدوین طرح جامع بهداشت و محیط زیست رشت خبر داد و گفت: کلیات این طرح بعد از بررسی در کمیسیون و صحن شورا به استانداری ارائه می‌شود.

طرح جامع بهداشت و محیط زیست رشت تدوین می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز ، عباس صابر در صحن علنی شورا از تدوین  طرح جامع بهداشت و محیط زیست رشت خبر داد و گفت: کلیات این طرح بعد از بررسی در کمیسیون و صحن شورا به استانداری ارائه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه در طرح جامع می‌توانیم اعتبارات را در بخش‌های ریز هزینه کنیم خاطرنشان کرد: با تدوین طرح جامع در حوزه بهداشت و محیط زیست  جامع‌تر و تخصصی‌تر به مسائل زیست محیطی شهر نگاه می شود

وی تسریع در بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت را مورد تاکید قرارداد و گفت: طرح جامع حمل و نقل و ترافیک مشهد از سوی وزارت کشور با سخت گیری مواجه نشد و به تصویب رسsید.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به رد ،اولیه طرح جامع ترافیک کلان شهر رشت از سوی وزارت کشور افزود: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا انجام سریعتر این طرح را مدنظر قرار دهد.

صابر با اشاره به اینکه در بازنگری طرح لند فیل  سراوان نکات فنی دیده شود افزود: در ساماندهی رودخانه‌ها از ابعاد و مباحث مختلف به ایجاد فرصت‌های که از ساماندهی ایجاد می‌شود فکر شود طرح باید توجیه داشته باشد تا هزینه‌هایی که انجام می‌شود در یک بازه زمانی برای شهر و شهروندان سودهی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه