توافق با ایران در راستای تامین امنیت اسرائیل خواهد بود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد در مذاکرات هسته‌ای با ایران اقداماتی اتخاذ کرده ایم تا جزئیات محرمانه در پشت درهای بسته مذاکرات باقی بماند. وی همچنین با تکرار توهین های سابق، مدعی شد: ایران دولتی حامی تروریسم است.

توافق با ایران در راستای تامین امنیت اسرائیل خواهد بود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از جهان نیوز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد در مذاکرات هسته ای با ایران اقداماتی اتخاذ کرده ایم تا جزئیات محرمانه در پشت درهای بسته مذاکرات باقی بماند.

جن ساکی در نشست خبری با خبرنگاران گزارشهای اخیر منتشر شده مبنی بر عدم انتقال جزئیات کامل مذاکرات هسته‌ای با ایران به طرف‌های اسرائیلی را تایید کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما همه چیز را با اسرائیل در میان نمی‌گذارید و برخی جزئیات را مخفی نگه می دارید پاسخ داد: صحیح است.

جن ساکی با این حال افزود مقامات مختلف آمریکایی رایزنیهای مستمری با طرفهای اسرائیل درباره مذاکرات هسته‌ای دارند و این رایزنی‌ها ادامه خواهد داشت.

ساکی تاکید کرد ما می توانیم به اسرائیلی ها اطمینان دهیم که منافع امنیتی آنها، امنیت اسرائیل اولویت مهم آمریکا است و ما هر اقدامی را برای تضمین آن انجام می دهیم، از جمله توافقی که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای بازدارد.

چه توافق هسته ای بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن تر خواهد شد

به گزارش تسنیم،وی در پاسخ به سوال دیگری درباره موضوع حقوق بشر در ایران مدعی شد قطعا ما بر موضوعات مربوط به حقوق بشر تاکید می کنیم. آنها دولتی حامی تروریسم هستند. ما علی رغم گفتگوهای در جریان درباره موضوع هسته‌ای نگرانیهایی نسبت به ایران داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه