ایران و آمریکا برای دیدار دوستانه به تفاهم رسیدند/ می‌خواستند مرا اخراج کنند اما نتوانستند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا برای انجام دیدار دوستانه به تفاهم رسیدیم.

ایران و آمریکا برای دیدار دوستانه به تفاهم رسیدند/ می‌خواستند مرا اخراج کنند اما نتوانستند

علی کفاشیان در گفتگویی در مورد دیدار دوستانه ایران و آمریکا اظهار داشت: با فدراسیون فوتبال آمریکا صحبت کردیم و آنها نیز برای این بازی تمایل دارند. تنها بحث زمان و مکان و اینکه مسابقه در قالب تورنمنت چندجانبه یا دیدار دوجانبه باشد را داریم که بعد از مشخص شدن آن قرارداد بازی را امضا خواهیم کرد.

وی افزود: در واقع دو طرف به تفاهم رسیدند و تنها بحث زمان و مکان این دیدار است که کادر فنی ما با آنها در تماس هستند و تصور می‌کنم در فروردین یا اردیبهشت سال آینده که اردوی بلندمدت تیم ملی برای جام جهانی آغاز می‌شود با این تیم یا تیم‌های دیگر در این کشور روبه‌رو می‌شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تأثیر جذب حامی مالی بر کاهش مشکلات مالی فدراسیون گفت: آمدن این اسپانسر یک شروع خوب بود و امیدواریم ادامه داشته باشد. ما هم سعی می‌کنیم کاری کنیم که اسپانسر ما از آمدنش پشیمان نشود و تصورم این است که با بودن حامی مالی در فوتبال موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

کفاشیان درباره حضورش در نشست بحرین خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با نمایندگان فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی رؤسای فدراسیون‌ها داریم که موضوع آن برنامه‌های تقویم سال آینده و بررسی مسائل دیگر است ضمن آنکه می‌خواهیم در آنجا برای بحث میزبانی جام ملتهای ۲۰۱۹ رایزنی و تلاش انجام دهیم.

وی در مورد دفاع از نام خلیج فارس در این نشست گفت: تمام دنیا هم زور بزنند خلیج فارس همیشه فارس است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا در مراسم تجلیل از ملی پوشان قانون‌مدار اعلام کرده که در کار کارت زرد و قرمز گرفته، خاطرنشان کرد: در کار کارتهای زرد و قرمز وجود دارد  و کسی کارت نمی‌گیرد که هیچ فعالیتی انجام ندهد. کارت زرد و قرمز جزیی از زندگی است. به‌هرصورت بعضی مواقع بوده که می‌خواستند من را اخراج کنند اما نتوانستند./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه