بیمارستان سیاهکل تا پایان سال به بهره برداری می رسد

برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: بیمارستان تخصصی کودکان ۱۷ شهریور در رشت و بیمارستان های املش، شفت و سیاهکل تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بیمارستان سیاهکل تا پایان سال به بهره برداری می رسد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از مهر، در مراسم نمادین بهره برداری همزمان از خانه های بهداشت استان، پیش از ظهر یکشنبه خانه بهداشت روستای شالکو شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای شالکو با بیان اینکه گام های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق نظام تحول سلامت چشمگیر و تاثیرگذار بوده است اظهار داشت: با اقدامات دولت در این حوزه، امروز شاهد حمایت هر چه بیشتر از مردم و بیماران هستیم.

وی افزود: بهره مندی از نعمات خداوند در همه امور نیازمند تحقق سلامت است و حفظ آرامش مردم و ارائه خدمات بهداشتی در گیلان نیز ازاولویت های دولت و مسئولان است.

نجفی ادامه داد: استان گیلان نیز در فعالیت های حوزه درمان و بهداشت موفق بوده و با افتتاح چهار بیمارستان تا پایان سال، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارتقا پیدا می کند.

وی از حضور خیرین در بخش سلامت استقبال کرد و گفت: ممکن است حضور خیرین در حوزه مالی چندان پررنگ نباشد اما نمی توان از تاثیر حضور خیرین در حوزه های مختلف چشم پوشی کرد.

انوش برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه احداث ۶۱ خانه بهداشت در سراسر استان از تعهدات استان و دانشگاه است گفت: احداث خانه های بهداشت در روستاها در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم است.

وی افزود: تا پایان سال افتتاح چهار بیمارستان توسط وزیر بهداشت در سطح استان انجام می شود.

به گفته وی بیمارستان تخصصی کودکان ۱۷ شهریور در رشت و بیمارستان های املش، شفت و سیاهکل تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

برزیگر ادامه داد: سال آینده نیز بیمارستان های لاهیجان، رضوانشهر و تالش افتتاح می شود تا با بهترین امکانات، خدمات لازم در حوزه تشخیص و درمان به مردم استان ارائه شود.

به گزارش درسیاهکل، برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در تاریخ ۲۴ آبان ماه امسال وعده داده بود که بیمارستان غدیر سیاهکل در دهه مبارک فجر افتتاح بشود. (لینک خبر)

حیدری فرماندار سیاهکل نیز در جمع خبرنگاران کاروان خبری دهه فجر گیلان در تاریخ ۲۳ دی ماه امسال اعلام کرده بود که این بیمارستان در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد. (لینک خبر)

گفتنی است که دلیل افتتاح نشدن بیمارستان غدیر سیاهکل؛ کامل نبودن تجهیزات بیمارستانی آن و حضور هاشمی وزیر بهداشت برای افتتاح چند بیمارستان به صورت مشترک در گیلان اعلام شده است.

IF

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه