برگزاری یادواره ۷۳ شهید روستاهای صومعه‌سرا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا از برگزاری یادواره ۶۷ شهید والامقام روستاهای منطقه ضیابر و ۶ شهید روستای صوفیان‌ده این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره ۷۳ شهید روستاهای صومعه‌سرا

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، محسن خلوص دهقان‌پور اظهار کرد: یادواره شهدای والامقام روستاهای منطقه ضیابر از توابع بخش مرکزی و روستای صوفیان‌ده تولمات صومعه‌سرا عصر روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره‌های مذکور با همکاری ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان و شوراها و مردم مناطق ضیابر و صوفیان‌ده برگزار می‌شود، افزود: منطقه ضیابر دارای ۶۷ شهید هشت سال دفاع مقدس است و امسال یازدهمین یادواره شهدا در این منطقه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در یادواره‌های مذکور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سیدجواد شمس‌الدین امام جمعه انزلی سخنران و جواد کامران مداح این مراسم هستند.

دهقان‌پور به برگزاری یادواره ۶ شهید روستای صوفیان‌ده بخش تولمات اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم هشتمین یادواره شهدای روستا صوفیان‌ده است.

وی افزود: در مراسم هشتمین یادواره شهدای روستای صوفیان‌ده نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران و پورمند نیز مداح هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهدا است و می‌تواند از نظر فرهنگی نیز روی جوانان تأثیر مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها دین خود را به شهدا و خانواده‌های آنها ادا کنیم و ادامه دهنده خوبی برای راهشان باشیم.

دهقان‌پور با اشاره به اینکه در روزهای اخیر عباس بخشی‌زاده جانباز ۲۵ درصدی و کارمند جهاد کشاورزی صومعه‌سرا و کاس‌آقا همت‌زاده پدر شهید ناصر همت‌زاده از دنیا رفتند، از برگزاری یادواره شهدای روستاهای چوبه، چنه‌سر، صیقلوندان، پردسر و کهنه‌سر در هفته‌های آینده خبر داد.

 به گزارش فارس،  در حاشیه برگزاری یادواره‌های مذکور نمایشگاه عکس و آثار شهدا، اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی، اهدای کتاب دفاع مقدس به مهمانان و تجلیل از خانواده‌های این شهدا و برنامه‌های فرهنگی دیگر انجام می‌شود.

یازدهمین یادواره ۶۷ شهید منطقه ضیابر و هشتمین یادواره ۶ شهید روستای صوفیان‌ده به ترتیب در مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر و مسجد جامع صوفیان‌ده برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه