درخواست موسوی روزان از اعضای شورای شهر رشت برای معرفی شهردار به مردم

سید رضا موسوی روزان با بیان اینکه از اعضای شورای شهردرخواستی دارم و آن همان درخواستی است که مردم شهرمان نیز انتظار دارند اظهار داشت:تا کنون که با همراهی هم به اینجا رسیده ایم این همراهی را تا معرفی شهردار و حتی بعد از آن همچنان ادامه دهید.

درخواست موسوی روزان از اعضای شورای شهر رشت برای معرفی شهردار به مردم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز؛سید رضا موسوی روزان در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه از اعضای شورای شهردرخواستی دارم و آن همان درخواستی است که مردم شهرمان نیز انتظار دارند اظهار داشت:تا کنون که با همراهی هم به اینجا رسیده ایم این همراهی را تا معرفی شهردار و حتی بعد از آن همچنان ادامه دهید و مردم عزیز ما انتظار دارند که شهردار بعد از انتخابش به زودی معرفی شود.
وی با اشار ه به مشکلات عدیده ای که شهر با آن با روبروست افزود:با توجه به ایام نوروز و ورود سیل مسافران بهگیلان باید برای این امر باید برنامه ریزی شود
عضو شورای شهر رشت  تاکید کرد:یکی از موضوعاتی که امروز مدتیست افکار عمومی جهان و بسیاری از کشورها خصوصا اروپایی و آمریکایی را نسبت به خود جلب کرده است,نامه معروف مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی است که همچنان در تیتر خبرها است وتاکنون به ۴۱زبان زنده دنیا ترجمه شدهو از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه این نشان از اثر و قدرت انقلاب اسلامی بر روی افکار عمومی جهانیان است;گفت:امروز انقلاب اسلامی به قدرتی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری رشت در سال آینده ۶۰۰میلیارد تومان است؛تصریح کرد:بودجه در بخش نقدی ۶۰درصد  افزایش و در بخش غیر نقدی ۸۴درصد که در مجموع ۱۴۴درصد افزایش را نشان می دهد.
موسوی روزان با تاکید بر اینکه بودجه سال ۹۳در بالاترین سطح تحقق دراخذ جریمه ماده صد بوده که تاکنون ۱۵درصدبالاتر از پیش بینی تحقق پیدا کرده است،خاطرنشان کرد:این امر ناپایداری بودجه را نشان می دهد.
وی با تاکید بر اینکه تکیه گاه  اصلی بودجه سال اینده ساخت و ساز است،گفت:که بالای ۸۰درصد بودجه را شامل می شود و این نشان می دهد که بودجه شهرداری در تامین درآمد از موضوعات پایدار شهری فاصله زیادی دارد.
موسوی روزان با بیان اینکه بودجه سال اینده در بخش عمرانی در بخش نقد و غیر نقدی بیش از۴۵۲میلیارد تومان پیش بینی شد افزود:رشد۷۶درصدی در بخش عمرانی بودجه نسبت به سال۹۳دیده می شود.
عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه هزینه کردبودجه به شکلی هدایت شود که پروژه های عمرانی کاملا تحقق پیدا کند ؛خاطرنشان کرد:در تحقق بودجه سال اینده ۱۵۰ میلیارد تومان از جریمه ماده صد است کفت:یکی از مواد مهم بودجه حمل و نقل ناوگان شهری است که با توجه به فرسوده بودن از ضروریات است.
موسوی روزان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در جذب سرمایه گذار به شهر اسیب رسانده است بی ثباتی در مدیریت شهرداری استگفت:امیدواریم با حضور ثابت قدم در این قسمت بتوانیم سرمایه گذاران خوبی جذب کنیم و بخش قابل توجهی از بودجه غیر نقدی را جبران کنیم.
وی پیشنهاد ایجاد کمیته سرمایه گذاری در شهرداری را مطرح کرد و افزود:این امر می تواند انجام سرمایه گذاری در شهر را تحرک بخشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه