طرح مدیریت یکپارچه فرهنگی در شهرداری رشت اجرا می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه مدیریت یکپارچه فرهنگی باید در شهرداری رشت نهادینه شود، گفت: شورای رشت باید در این امر پیشگام و مقدمات آن را فراهم کند.

طرح مدیریت یکپارچه فرهنگی در شهرداری رشت اجرا می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، فاطمه شیرزاد بعد از ظهر امروز در پنجاه و سومین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهر رشت با تقدیر از حضور پرشور مردم رشت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن گزینه‌های روز میزشان را به استکبار جهانینشان دادند.

وی با بیان اینکه باید بودجه غیرنقدی حوزه فرهنگی شهرداری کاهش و بودجه نقدی افزایش یابد، افزود: ۱۰۰ میلیون تومان در ردیف مستقلی به ورزش بانوان اختصاص یافت.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه مدیریت یکپارچه فرهنگی باید در شهرداری رشت نهادینه شود، گفت: شورای رشت باید در این امر پیشگام و مقدمات آن را فراهم کند.

شیرزاد با تأکید بر اینکه همایش‌ها و اجلاسیه‌های شهرداری دارای خروجی و هدف خاص باشد، تصریح کرد: نظارت شورا بر برگزاری همایش‌ها و اجلاسیه‌ها به میزبانی شهرداری رشت تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی شهری باید ساماندهی شود، اظهار داشت: بیلبوردهای تبلیغات و ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و مناسبت‌های مذهبی باید در اختیار سازمان فرهنگی قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای رشت با تأکید بر لزوم حضور اصحاب رسانه در نشست‌های کمیسیون فرهنگی، افزود: رسانه‌ها همراه و یاور شورا در اجرای برنامه‌های نظارتی هستند.

شیرزاد با بیان اینکه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی پویا در محلات رشت هستیم، گفت: برنامه‌های ورزش همگانی شهرداری رشت در سال ۹۴ باید افزایش یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه