پیام راهپیمایی ۲۲بهمن، جایگاه ایران در موقعیت بدر و خیبر

ملت بزرگ ایران با هوشمندی هرچه تمام تر در جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب به صحنه آمد تا پیام حضور آگاهانه اش را به دنیا مخابره کند. شرایط ملی منطقه ای و جهانی در آستانه ۲۲بهمن ماه امسال، شرایط خاصی بود. قدرتهای جهانی در راسشان آمریکا جنایتکار تصور می نماید که بیشترین بهره […]

پیام راهپیمایی ۲۲بهمن، جایگاه ایران در موقعیت بدر و خیبر

ملت بزرگ ایران با هوشمندی هرچه تمام تر در جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب به صحنه آمد تا پیام حضور آگاهانه اش را به دنیا مخابره کند.

شرایط ملی منطقه ای و جهانی در آستانه ۲۲بهمن ماه امسال، شرایط خاصی بود.

قدرتهای جهانی در راسشان آمریکا جنایتکار تصور می نماید که بیشترین بهره برداری را از موضع تحریم ها علیه ایران با امتیازگیری از ما بر سر میز مذاکره میتواند داشته باشد. در حوزه منطقه ای دست بالای ایران اسلامی در مدیریت درست صحنه حساس عراق، یمن،‌لبنان،‌سوریه و فلسطین عملا سناریوی دشمن را برهم زده است و اما در صحنه ملی(داخلی) دو نگاه وادادگی و ایستادگی در مقابل دشمن وحشی، ادبیات روز سیاسیون، رسانه ها و برخی از نخبگان شده است. اما در این بین رهنمودهای حکیمانه ی حکیم فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز،‌ در جمه همافران ارتش جمهوری اسلامی صحنه جهانی، منطقه ای و ملی بخوبی ترسیم و با پیام مشخص به تمام دنیا فرمود که پیام استحکام ملت غیور ایران را حضور هوشمندانه آنان در راهپیمایی ۲۲بهمن مشخص می کند و ملت عزیز نیز این پیام را دریافت نمود و علی رغم همه موانع و مشکلات استحکام درونی اش را به رخ دنیا کشید.

پیام نخست ملت ایران این بود که در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در موقعیت بدر و خیبر است.

پیام دوم این بود که صحنه نبرد را بخوبی می فهمد و هیج قدرت جهانی نمی تواند او را دچار اشتباه محاسباتی کند.

پیام سوم این است که حامی استقلال سیاسی تام نظامش است و اجازه نخواهد داد این استقلال دچار خدشه شود.

پیام چهارم ملت این بود که به همه دولتمردان خصوصا تیم مذاکره کننده توجه دادند که پشتوانه ای بهتر از حمایت آحاد ملت ندارند و لذا نباید دل در گرو بیگانه نمایند.

پیام پنجم این بود که مسئولین باید به داشته های ملت، خصوصا جوانان غیور توجه ویژه نمایند و همانطور که رهبر انقلاب فرمود فرصتهای زیادی در درون کشور وجود دارد که می تواند موقعیت برتر را برای ملت غیور ایران به ارمغان آورد.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

عباس بایرامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه