بسته‌های فرهنگی سیره شهدای دانشجوی گیلان تهیه شد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جامعه دانشگاهی با حضور قاریان کشوری در ۲۵ بهمن ماه خبر داد و گفت:بسته‌های فرهنگی سیره شهدای دانشجوی گیلان تهیه شد.

بسته‌های فرهنگی سیره شهدای دانشجوی گیلان تهیه شد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، کامیار مهدی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جامعه دانشگاهی با حضور قاریان کشوری در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) در ۲۵ بهمن خبر داد و اظهار داشت: تئاتر با موضوع شهید دانشجو« اکبر توتا»که برگرفته از زندگی ایشان در دوران دفاع مقدس به عنوان «اکبر توپچی» است در دانشگاه گیلان، پیام نور و سایر دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی از تهیه قطعه موسیقی فاخری با همکاری صدا و سیما برای شهدای دانشجو خبر داد و افزود: در بخش تولید کتاب، کتابی با محوریت زندگی شهید علیرضا ناصحی به نام مسافر آفتاب تهیه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه مستندی از دو شهید شاخص در انزلی و فومن تهیه شده است، گفت: مستند شهید اسحاقی کاری از کارگروه دانشجویی در روز کنگره شهدای دانشجوی گیلان رونمایی می‌شود.

مهدی‌پور با بیان اینکه گیلان ۹۷ شهید دانشجو دارد، تصریح کرد: نرم افزار کامپیوتری با حجم اطلاعات بالا از شهدای شاخص که شامل ۱۵ شهید دانشجو استان است و در یک مجموعه دی وی دی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه از زندگی این ۱۵ شهید دانشجو نرم افزار گوشی هوشمند تهیه شده که اطلاعات کامل را در زمینه شهدا در بر می‌گیرد، افزود: سه بسته سبک زندگی شهدای دانشجو، علم و دانش و عکس شهدای دانشجو تهیه شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان تاکید کرد: فلش کارتی با محوریت خاطرات شهدای دانشجو تهیه شده است, کمیته‌های مختلفی برای این کار فعالیت می‌کنند تا گنجینه اطلاعات شهدا تهیه شود.

مهدی‌پور درباره فعالیت در فضای مجازی، گفت: نسخه آزمایشی پایگاه شهدای دانشجو رونمایی شد و نسخه کامل اطلاعات شهدای دانشجوی گیلان در روز کنگره رونمایی می‌شود.

وی افزود: استفاده از فضای دانشگاه برای استفاده تبلیغاتی ساختمان‌ها انجام و کلاس‌های دانشگاه با نام شهدا نامگذاری می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روایط عمومی کنگره شهدای دانشجوی گیلان
تئاتر با موضوع شهید دانشجو« اکبر توپا» صحیح میباشد
در حاشیه