رقابت استاندار گیلان با استاد بزرگ شطرنج اوکراین

در سیزدهمین مسابقات بین المللی شطرنج خزر، استاندار گیلان و تارلو کنستانتین استادبزرگ اوکراین به صورت نمادین با هم به رقابت پرداختند.

رقابت استاندار گیلان با استاد بزرگ شطرنج اوکراین

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از مهر، محمد علی نجفی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در فرخنده ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان سیزدهمین رقابتهای شطرنج بین‌المللی جام خزر در مرکز استان گیلان هستیم و امیدواریم فرصت حضورتان در استان گیلان و شهر رشت توأمان با سرور و شادمانی و خاطراتی ماندگار باشد.

وی افزود :شهر باران، بهشت ایران، با مردمی خونگرم و مهربان بار دیگر آغوش محب سبزفام خود را مفروش میهمانان ارجمندی از اقصی نقاط جهان کرده است تا در محیطی سرشار از صمیمیت و دوستی شاهد پیکار اندیشه‌های بالنده شرکت کنندگان در این رقابتهای ارزشمند باشیم.

استاندار گیلان ادامه داد  :صحنه شطرنج بسان زندگیست رقابتی که هوشمندان با تفکراتی آراسته و با تعمقی ارزنده و شایسته از رخ اندیشه نقاب کشیده تا داناییهای خود را در این عرصه به منصه ظهور برسانند و این حسن رشته شطرنج است که در هر رقابتی آموزه‌های خردمندانه و تجارب هوشمندان بدون محاسبه شکست و پیروزی به توسعه دانش شطرنج بازان می‌افزاید.

گفتنی است در این مسابقات بیش از ۵۰۰ شطرنج‌باز از ۱۵ کشور حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه